• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

گوشی‌های آنر پلی ۴ و ۴ پرو معرفی شدند

  • کد خبر : 18629
  • 16 خرداد 1399 - 18:49
گوشی‌های آنر پلی ۴ و ۴ پرو معرفی شدند

آنر امروز از گوشی‌های سری پلی ۴ با قابلیت ۵G و چیپست‌ها ۷ نانومتری قدرتمند و دوربین‌های خوب  رونمایی کرد. این دو هندست علی‌رغم نام‌گذاری شبیه به هم، دو دستگاه تقریبا متفاوت هستند. آنر پلی ۴ پرو آنر پلی ۴ پرو مجهز به چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۹۰ است که از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. […]

آنر امروز از گوشی‌های سری پلی ۴ با قابلیت ۵G و چیپست‌ها ۷ نانومتری قدرتمند و دوربین‌های خوب  رونمایی کرد. این دو هندست علی‌رغم نام‌گذاری شبیه به هم، دو دستگاه تقریبا متفاوت هستند.

آنر پلی ۴ پرو

آنر پلی ۴ پرو مجهز به چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۹۰ است که از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری Magic UI 3.1 اجرا می‌کند و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

پلی ۴ پرو فقط دو دوربین در پشت خود دارد، اما این دوربین‌ها کاملا خاص هستند. دوربین اصلی آن یک سنسور IMX600 سونی با سایز ۱/۱.۷ اینچ و رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل است. آنر می‌گوید که این دوربین ۴۰ درصد نور بیشتری نسبت به سنسورهای مرسوم جذب می‌کند و ISO خود را تا ۲۰۴۸۰۰ می‌تواند بالا ببرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/Honor-Play-4-Pro-unveiled-with-Kirin-990-40MP-main-and-3x-tele-cam-Play-4-gets-Dimensity-800-1-768x768-1.jpg

دوربین دوم یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر (زوم هیبریدی ۵ برابر و زوم دیجیتالی ۳۰ برابر) و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. همچنین یک لیزر AF برای کمک به اتوفوکوس وجود دارد.

این گوشی می‌تواند ویدئوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند و در نبود لرزشگیر OIS برای دوربین اصلی، از لرزشگیر AIS استفاده می‌کند.

آنر پلی ۴ پرو دارای نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD با رزولوشن +۱۰۸۰p است که در بالای خود دو دوربین سلفی ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی را در داخل یک هول پانچ جای داده است (هر دو دوربین لنزهای فوکوس ثابت دارند).

انرژی دستگاه را یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ ۴۰ وات تامین می‌کند و در عرض ۳۰ دقیقه می‌تواند تا ۷۰ درصد شارژ شود.

مطالب خواندنی:  نسخه نهایی اتومبیل ۱۳٫۴ میلیون دلاری بوگاتی لا واچو نوار معرفی شد

آنر پلی ۴ پرو در رنگ‌های آبی و مشکی هم‌اکنون برای پیش‌سفارش قابل دسترس است. قیمت آن ۲۹۰۰ یوان (۴۱۰ دلار) تعیین شده که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به کایرین ۹۹۰ است. رنگ آبی نسخه پرو ظاهری شبیه به یک گوشی گیمینگ به آن بخشیده است.

آنر پلی ۴

آنر پلی ۴ دارای نمایشگر بزرگ ۶.۸۱ اینچی IPS LCD و رزولوشن +۱۰۸۰o است. حسگر اثر انگشت آن مثل مدل پرو در لبه کناری دستگاه تعبیه شده است. در جلو این هندست فقط یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین‌های پشت شامل چهار سنسور می‌شوند که عبارتند از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی. دوربین اصلی می‌تواند ویدئوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

آنر پلی ۴ مجهز به چیپست ۷ نانومتری Dimensity 800 مدیاتک با چهار هسته Cortex-A76 و چهار هسته A55 است و از هسته گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد. این تراشه دارای مودم یکپارچه ۵G است و همچنین با یک محفظه بخار ۹۹۱ میلی‌مترمربعی برای خنک نگه داشتن آن پوشیده شده است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/Honor-Play-4-6.jpg

ظرفیت باتری هم همان ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با سرعت ۲۲.۵ وات شارژ خواهد شد. در داخل این گوشی، مثل مدل پرو، از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه استفاده شده و یک شیار کارت microSD نیز برای افزایش حافظه آن تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. هر دو گوشی دارای اسلات‌های سیم‌کارت دوگانه هستند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/Honor-Play-4-7.jpg

پیش‌سفارش آنر پلی ۴ در رنگ‌های آبی و مشکی هم‌اکنون آغاز شده و ۲۰۰۰ یوان (۲۸۰ دلار) قیمت دارد. هر دو گوشی پلی ۴ و پلی ۴ پرو به‌زودی در رنگ سفید هم عرضه خواهند شد.

مطالب خواندنی:  ۵ نکته کلیدی برای عکاسی با موبایل در شب

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.