• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوشی اوپو A72 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

  • کد خبر : 22861
  • 29 تیر 1399 - 18:02
گوشی اوپو A72 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

اوایل این هفته یک گوشی اوپو با شماره مدل PDYM20 در وب‌سایت China Telecom رویت شده بود که گفته می‌شد همان اوپو A72 5G است. حالا این هندست با مشخصات اصلی در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که PDYM20 اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و ۸ گیگابایت رم در داخل خود […]

اوایل این هفته یک گوشی اوپو با شماره مدل PDYM20 در وب‌سایت China Telecom رویت شده بود که گفته می‌شد همان اوپو A72 5G است. حالا این هندست با مشخصات اصلی در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است.

بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که PDYM20 اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و ۸ گیگابایت رم در داخل خود دارد، اما انتظار می‌رود که دو گزینه رم دیگر ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت نیز داشته باشد. این گوشی همچنین مجهز به چیپست MT6853 مدیاتک با فرکانس پایه ۲ گیگاهرتز خواهد بود که حدس زده می‌شود همان چیپست معرفی‌نشده Dimensity 720 مدیاتک باشد.

طبق اطلاعات وب‌سایت China Telecom، اوپو PDYM20 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پشت گوشی هم شاهد سه دوربین شامل دوربین‌های ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

Oppo A72 5G passes through Geekbench revealing key specs

اوپو PDYM20 همچنین از یک حسگر اثرانگشت کناری بهره خواهد برد و انرژی خود را از یک باتری ۳۹۴۵ یا ۴۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت که از طریق پورت USB-C با سرعت ۱۸ وات شارژ خواهد شد.

انتظار می‌رود که اوپو PDYM20 دارای سه ترکیب حافظه ۴/۱۲۸ گیگابایت، ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۸ /۱۲۸ گیگابایت باشد که به‌ترتیب ۲۴۰ دلار، ۲۶۰ دلار و ۲۸۵ دلار قیمت خواهند داشت.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.