• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوشی ریلمی X3 با چیپست اسنپدراگون +۸۵۵ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

  • کد خبر : 20887
  • 05 تیر 1399 - 19:42
گوشی ریلمی X3 با چیپست اسنپدراگون +۸۵۵ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

ریلمی بعد از معرفی گوشی X3 SuperZoom در ماه گذشته حالا از مدل استاندارد X3 رونمایی کرده است. همانطور که از اسمش پیداست، X3 فاقد دوربین پریسکوپ گوشی SuperZoom است و به جای آن از دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. تفاوت دیگر این دو هندست مربوط به بخش دوربین سلفی می‌شود جاییکه X3 […]

ریلمی بعد از معرفی گوشی X3 SuperZoom در ماه گذشته حالا از مدل استاندارد X3 رونمایی کرده است. همانطور که از اسمش پیداست، X3 فاقد دوربین پریسکوپ گوشی SuperZoom است و به جای آن از دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. تفاوت دیگر این دو هندست مربوط به بخش دوربین سلفی می‌شود جاییکه X3 مجهز به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی در داخل یک بریدگی حبه‌ای‌شکل شده است. به غیر از تفاوت دوربین‌ها و ترکیب حافظه، بقیه مشخصات X3 با SuperZoom یکسان است.

ریلمی X3 دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که یک هول پانچ دوگانه در بالای خود دارد. اسکنر اثر انگشت نیز همچنان در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. در پشت هندست یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر وجود دارد.

Realme X3 goes official with 12MP telephoto camera Snapdragon 855 chipset 2

در داخل دستگاه نیز از چیپست اسنپدراگون +۸۵۵ در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.0 استفاده شده است. X3 سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری ریلمی UI اجرا می‌کند. منبع تغذیه گوشی هم یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی است.

ریلمی X3 در رنگ‌های آبی و سفید قابل دسترس خواهد بود و قیمت آن برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی از ۳۳۰ دلار شروع خواهد شد. قیمت مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی هم ۳۴۳ دلار خواهد بود که هر دو مدل از تاریخ ۳۰ ژوئن از طریق وب‌سایت خود ریلمی و فروشگاه آنلاین Flipkart به فروش خواهند رفت. عرضه دستگاه در فروشگاه‌های حضوری هم از تاریخ ۲۵ ژوئن شروع خواهد شد.

مطالب خواندنی:  ریلمی نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A به ۲ اردیبهشت می‌رسند

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.