• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوگل رنگ‌های جدیدی را برای پیکسل بادز ۲۰۲۰ عرضه می‌کند

  • کد خبر : 24661
  • 21 مرداد 1399 - 20:45
گوگل رنگ‌های جدیدی را برای پیکسل بادز ۲۰۲۰ عرضه می‌کند

پیکسل بادز ۲۰۲۰ کار خود را چند ماه پیش در آمریکا آغاز کرد اما مشتریان فقط می‌توانستند آن‌ها را در رنگ سفید خریداری کنند. اگر چه گوگل ماه گذشته آن‌ها را در کشورهای دیگری نیز عرضه کرد اما تا این هفته رنگ‌های جدیدی اضافه نکرده بود. از آنجایی که چندین خرده‌فروش در آمریکا پیکسل بادز […]

پیکسل بادز ۲۰۲۰ کار خود را چند ماه پیش در آمریکا آغاز کرد اما مشتریان فقط می‌توانستند آن‌ها را در رنگ سفید خریداری کنند. اگر چه گوگل ماه گذشته آن‌ها را در کشورهای دیگری نیز عرضه کرد اما تا این هفته رنگ‌های جدیدی اضافه نکرده بود.

از آنجایی که چندین خرده‌فروش در آمریکا پیکسل بادز را در رنگ‌های مختلف لیست کرده‌اند، احتمالا مشتریان در این هفته قادر به خریدشان خواهند بود.

در حال حاضر تمامی این رنگ‌ها در فروشگاه‌های والمارت و Best Buy لیست شده‌اند اما هنوز هیچکدامشان به فروش نمی‌رسند. به نظر می‌آید که موجودی والمارت به اتمام رسیده است بنابراین اکنون ثبت سفارش ممکن نیست اما طبق گزارش‌ها مشتریان زیادی توانسته‌اند که مدل تقریبا سیاه را خریداری کنند.

ار سوی دیگر، Best Buy آن‌ها را با برچسب «به‌زودی خواهد آمد» لیست کرده است بنابراین کسانی که می‌خواهند بدانند که آن‌ها چه زمانی برای خرید در دسترس خواهند بود می‌توانند ایمیل خود را ثبت کنند تا اعلان‌هایی را درباره پیکسل بادز جدید دریافت کنند.

مشتریان می‌توانند پیکسل بادز ۲۰۲۰ با هر رنگی به قیمت ۱۸۰ دلار از هر کدام از این دو فروشنده‌ی آمریکایی تهیه کنند. همچنین گوگل تمامی این رنگ‌های جدید را به فروش می‌رساند، فقط اینکه اکنون آن‌ها در لیست انتظار هستند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.