• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
6

گوگل قابلیت جدیدی برای موتور جستجوی خود معرفی کرد

  • کد خبر : 29400
  • 01 مرداد 1400 - 18:09
گوگل قابلیت جدیدی برای موتور جستجوی خود معرفی کرد
گوگل این کار را با اضافه کردن یک ویژگی جدید برای نشان دادن روش کار الگوریتم‌های این شرکت در نمایش نتایج بخصوصی که هنگام جستجوی یک عبارت در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند، انجام داده است.

گوگل در حال آپدیت جدیدی برای قابلیت “about this result” در موتور جستجوی خود ارائه کرده است. گوگل این کار را با اضافه کردن یک ویژگی جدید برای نشان دادن روش کار الگوریتم‌های این شرکت در نمایش نتایج بخصوصی که هنگام جستجوی یک عبارت در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند، انجام داده است.

به گزارش مجله زیبایی شبز به نقل از تکفارس،گوگل قابلیت “about this result” را اوایل امسال به موتور جستجوی خود اضافه کرد که به‌صورت یک باکس، اطلاعات مربوط به یک وب‌سایت را به کاربر نمایش می‌دهد و به او کمک کند تا درباره معتبر بودن یک وب‌سایت بیشتر بداند. این قابلیت با کلیک کردن روی آیکون سه نقطه در گوشه نتایج جستجو قابل دسترس است و اطلاعات یک وب‌سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

google search

اما آپدیتی که امروز منتشر شده، هیچ متن یا اطلاعات بیشتری درباره وب‌سایت‌ها اضافه نکرده است، اما به کاربران کمک می‌کند تا درباره نحوه کار الگوریتم‌های گوگل و اینکه چگونه این الگوریتم‌ها آیتم‌های جستجوشده را به وب‌سایت‌های خاصی لینک می‌دهند بیشتر بدانند.

گوگل برای روشن‌تر کردن این موضوع، مثالی را به نمایش گذاشته که در آن، عبارت “how to cook fish in the oven” در موتور جستجوی گوگل سرچ شده است و نتیجه جستجو، وب‌سایتی را نشان می‌دهد که شامل کلمات how ،cook ،fish و oven است و به کلمات دیگری مانند ingredients و recipe مرتبط شده‌اند. الگوریتم‌های گوگل ضمناً کارهای دیگری مانند تطبیق دادن زبان و مکان‌های جغرافیایی خاص برای به نمایش گذاشتن نتایج خاص نیز انجام می‌دهند.

گوگل توضیح داده است که هدف از این کار کمک به کاربرانی است که احتمالاً با روش جستجوی موتور جستجوی این شرکت آشنا نیستند تا آن‌ها کمی بیشتر درباره آنچه که در هنگام جستجوی یک عبارت خاص اتفاق می‌افتد بدانند. گوگل معتقد است که دانستن این موضوع می‌تواند به کاربران کمک کند تا بهتر و بهینه‌‌تر بتوانند جستجوهای خود را انجام دهند.

مطالب خواندنی:  گوگل نسخه پولی موتور جستجوی خود را راه‌اندازی می‌کند

آپدیت مذکور هم‌اکنون برای کاربران آمریکا قابل‌دسترس است، اما گوگل امیدوار است که به‌زودی آن را برای همه کاربران ارائه کند.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.