• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

آیفون SE برخی از بهترین ویژگی‌های آیفون ۱۱ را داراست

  • کد خبر : 17292
  • 02 خرداد 1399 - 18:20
آیفون SE برخی از بهترین ویژگی‌های آیفون ۱۱ را داراست

شرکت اپل، چندی پیش نسخه دوم آیفون SE را معرفی کرد. به مدت چندین ماه، شایعات زیادی وجود داشت که درباره نام این گوشی هوشمند حدس‌هایی می‌زدند؛ به طور مثال آن را آیفون ۹ یا آیفون SE 2 می‌نامیدند. این گوشی ارزان قیمت دارای ویژگی‌های آیفون ۱۱ است، به طوری که تصور می‌شود ویژگی‌های گوشی […]

شرکت اپل، چندی پیش نسخه دوم آیفون SE را معرفی کرد. به مدت چندین ماه، شایعات زیادی وجود داشت که درباره نام این گوشی هوشمند حدس‌هایی می‌زدند؛ به طور مثال آن را آیفون ۹ یا آیفون SE 2 می‌نامیدند. این گوشی ارزان قیمت دارای ویژگی‌های آیفون ۱۱ است، به طوری که تصور می‌شود ویژگی‌های گوشی آیفون ۱۱ را به بدنه آیفون SE وارد کرده باشیم.

شرکت اپل، به دلیل شیوع ویروس کرونا رویدادی برای رونمایی این گوشی برگزار نکرده است و در عوض، به صورت آنلاین و برخلاف روند قبلی خود، اقدام به معرفی آن کرده است. اما براساس آنچه اپل در آن زمان نشان داد، آیفون SE جدید، از راهکار موفقیت‌آمیز نسخه اصلی ۲۰۱۶ پیروی می‌کند، در نتیجه وعده‌های زیادی را به کاربران می‌دهد.

وقتی که ارزش آیفون ۱۱ به ۶۹۹ دلار رسید و همچنین قیمت آیفون ۱۱ پرو (پرچمدار اپل) و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب به ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار رسید، گزینه‌ای که افراد بیشتری بتوانند از آن استقبال کنند، به بازار عرضه شد. آیفون SE جدید، مانند نسخه اصلی آن هنگام معرفی، اکنون ارزان‌ترین آیفونی است که می‌توانید خریداری کنید. در حقیقت، این گوشی هوشمند با همان قیمت ۳۹۹ دلار به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون برای این گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بهترین زمان برای پیشرفت است. زیرا در حال حاضر، میلیون‌ها نفر از ما بیش از هر زمان دیگری به گوشی هوشمند نیاز داریم تا با دوستان و عزیزان‌مان در ارتباط باشیم یا با گوشی‌مان کارهای مختلفی انجام دهیم. در حال حاضر، میلیون‌ها نفر از مردم در گرفتاری مالی قرار دارند، اگر شما هم در شرایط خوبی برای خرید گوشی جدیدی نیستید یا نمی‌توانید تلفن آسیب‌دیده خود را تعمیر کنید، در این مقاله، مطالب مفیدی درباره خرید یک گوشی اقتصادی از خانواده اپل برای رفع نگرانی شما ارائه خواهد شد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/1-iphone-se-2020.jpg

آیفون SE، به محصولات قرمز رنگ اپل می‌پیوندد

قیمت ۳۹۹ دلاری گوشی آیفون SE، آن را در کنار گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت قرار می‌دهد که هرروز تعدادشان نیز بیشتر می‌شود. در این زمینه می‌توان به موتو G پاور و G استایلس (به ترتیب ۲۴۹ دلار و ۳۰۰ دلار)، سامسونگ گلکسی A51 با قیمت ۴۰۰ دلار و گوگل پیکسل ۴ پانصد دلاری نیز اشاره کرد. همچنین، سال گذشته، گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳A روانه بازارها شد که اوایل با قیمت ۳۹۹ دلار، ولی اکنون با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

مطالب خواندنی:  این گوشی بهترین دوربین سلفی را دارد رده‌بندی موبایل‌های برتر

دوست‌داران تلفن‌های کوچک متحد می‌شوند

اگرچه اپل، چند ماه بعد از رونمایی آیفون ۶S با اندازه‌ای بزرگتر، آیفون SE را معرفی کرد، اما بدنه آن بیشتر شبیه به اندازه بدنه آیفون ۵ و ۵S قدیمی بود. آیفون SE دارای صفحه‌نمایش ۴ اینچی با اندازه خیلی کوچک بود (همانطور که می‌دانید، آیفون ۶S دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی بود)، اما اندازه کوچک آن یکی از دلایلی است که کاربران برای خرید این محصول اشتیاق دارند.

اپل، از بدنه گوشی‌هایی مانند آیفون ۶، ۶S ،۷ و ۸ به همراه صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی آن‌ها الگو گرفت و سپس آن را دوباره ساخت. اگرچه این مسئله، این گوشی را بسیار کوچک‌تر از آیفون ۱۱ با اندازه ۶٫۱ اینچ و  آیفون ۱۱ پرو با اندازه ۵٫۸ اینچی می‌کند، اما مطمئن نیستیم که این گوشی به اندازه کافی بتواند دوست‌داران تلفن‌های کوچک را به سمت ارتقا نسخه اصلی آیفون SEs بکشاند.

در سال ۲۰۱۶، هنگامی که اپل، پردازنده A9 و دوربین آیفون ۶S را در نسخه اصلی SE قرار داد، همه ویژگی‌ها را پوشش نمی‌داد. این داستانی مشابه برای آیفون SE جدید است. این گوشی بسیاری از ویژگی‌هایی که آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو دارند، را دارد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش True Tone، شارژ سریع (هرچند که باز هم نیاز به خرید یک شارژر سریع دارید) و شارژ بی سیم است و از IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است، این به این معنی است که این گوشی قابلیت شناور بودن در آب به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق یک متر را دارد.

مطالب خواندنی:  دوربین عقب سه‌گانه در هوآوی P30 Lite

این گوشی جدید دارای پردازنده A13 بایونیک است که در تمام گوشی‌های آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس مشترک است. نکته مثبت این گوشی اینجاست که پردازنده این گوشی از پردازنده A11 که در آیفون ۸ به کار رفته است، نیز سریع‌تر است. آیفون SE این قابلیت را دارد که از نسخه‌های جدید iOS را که در سال‌های بعد عرضه می‌شود نیز پشتیبانی کند. اپل، سابقه فوق‌العاده‌ای در پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی‌ خود داراست که این کار به وسیله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری انجام می‌شود.

شما در دستگاه‌های پرچمدار فعلی اپل، قادر به دیدن دوربین‌ دو‌گانه یا سه‌گانه نیستید. در عوض، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است که دارای یک لنز ۲۸ میلی‌متری با f/1.8 است. این در حالیست که لنز دوربین اصلی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو، ۲۶ میلی‌متر با f/1.8 است.

دوربین این گوشی جدید می‌تواند عکس‌هایی به حالت پرتره (هم در دوربین اصلی و هم سلفی) بگیرد. همچنین در این گوشی، SmartHDR عالی وجود دارد که به بهینه‌سازی جزئیات در تصاویر، کمک می‌کند. شما می‌توانید فیلم‌برداری ۴K با حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه یا با دامنه پویای گسترده تا نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه را انجام دهید. حتی تثبیت کننده فیلم‌برداری برای دوربین جلو و عقب این گوشی نیز وجود دارد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/2-iphone-se-2020.jpg

شرکت اپل هنوز تأیید نکرده است که آیا این دوربین جدید از حالت Night پشتیبانی می‌کند یا خیر. و این بدیهی است که دوربینی با زاویه فوق عریض نیز وجود ندارد. اما این‌ها همه نشان دهنده یک نسخه کوچکتر از گوشی هوشمند آیفون ۱۱ با قیمت ۳۹۹ دلار است.

مطالب خواندنی:  امروز تنها خورشید گرفتگی کامل سال ۲۰۲۱ رخ می‌دهد

آیفون SE بخریم یا خیر؟

اپل به خوبی مهم‌ترین جنبه‌های آیفون SE نسخه اصلی را تکرار کرده است. اما اگر شما هم مشتاقید بدانید که آیا باید این گوشی را بخرید یا خیر، در جواب می‌توان گفت که این گوشی نیاز به بررسی‌های متوالی دارد.

اگر هنوز هم از SE نسخه اصلی استفاده می‌کنید و از این تلفن جدید که دارای ابعاد جزئی و افزایش کیفیت چشمگیر در ویژگی‌ها و کارایی خوب است، راحت هستید، پس مطمئناً آیفون SE جدید برای شما ارزش خرید دارد. این گوشی برای کسانی که گوشی آیفون ۱۱ را با قیمت خیلی پایین‌تر می‌خواهند، ممکن است مناسب باشد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.