• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

گوگل در حال کار بر روی یک گوشی پیکسل مجهز به شبکه ۵G است

  • کد خبر : 12012
  • 19 مهر 1398 - 10:13
گوگل در حال کار بر روی یک گوشی پیکسل مجهز به شبکه ۵G است

وب‌سایت Nikkei Asian Review می‌گوید که گوگل تولید آزمایشی گوشی‌های پیکسل ۵G خود را آغاز کرده‌ است. این گوشی یک وسیله مجزا از Pixel 4 duo است، محصولی که تنها از اتصال ۴G پشتیبانی می‌نماید. Pixel 4 duo اکنون وارد تولید انبوه شده‌ و پس از رونمایی هفته آینده، روانه بازار خواهند شد. اما ممکن […]

وب‌سایت Nikkei Asian Review می‌گوید که گوگل تولید آزمایشی گوشی‌های پیکسل ۵G خود را آغاز کرده‌ است. این گوشی یک وسیله مجزا از Pixel 4 duo است، محصولی که تنها از اتصال ۴G پشتیبانی می‌نماید. Pixel 4 duo اکنون وارد تولید انبوه شده‌ و پس از رونمایی هفته آینده، روانه بازار خواهند شد.

اما ممکن است که Pixel 5G نه‌تنها هفته آینده بلکه حتی امسال نیز رونمایی نشود. منابعی می‌گویند که گوگل احتمالاً تا بهار صبر کند و سپس Pixel 5G را در کنار مدل مقرون‌به‌صرفه Pixel 4a معرفی نماید. با این حال، این موضوع هنوزهم گوگل را جلوتر از اپل قرار می‌دهد، شرکتی که  تا شهریور ۱۳۹۹ (سپتامبر ۲۰۲۰) خط تولید خود را بازسازی نخواهد کرد. تنها عرضه ممکن آیفون قبل از این تاریخ، احتمالاً آیفون SE شایعه شده باشد و آن نیز قطعاً از شبکه ۵G پشتیبانی نخواهد کرد.

به هر حال، تولید آزمایشی Pixel 5G در چین اتفاق می‌افتد، اما واحدهای موردنظر جهت روانه به بازار آمریکا در جایی دیگر تولید خواهند شد تا بدین‌شیوه از  جنگ تجاری اجتناب شود.  ویتنام محتمل‌ترین گزینه است. گوشی‌های پیکسل‌ از بازیکنان نه‌چندان مطرح بازار، با سهمی در حدود ۰.۵ درصدی هستند. با این حال بنا بر گزارش‌ها، گوگل در حال برنامه‌ریزی برای دو برابر کردن فروش سال ۲۰۱۸ خود، یعنی رسیدن به فروشی ۱۰ میلیون واحدی است.

در اوایل امسال قرار بود که Google Fi سرویس ۵G خود را (البته بر روی شبکه Sprint) راه‌اندازی کند، اما این مهم هنوز اتفاق نیفتاده است. تأخیر این اقدام ممکن است که به دلیل ادغام دو شرکت Sprint/T-Mobile صورت گرفته باشد. در هر صورت، ما تصور می‌کنیم که گوگل همزمان با عرضه گوشی پیکسل جدید خود به بازار، سرویس ۵G را نیز در Google Fi ارائه دهد.

مطالب خواندنی:  ریلمی از بادز کیو، بادز ایر نئو و دو پاور بانک جدید رونمایی کرد

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.