• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
9

انتخاب یک کفش پاشنه بلند زیبا و جذاب

  • کد خبر : 20561
  • 02 تیر 1399 - 21:52
انتخاب یک کفش پاشنه بلند زیبا و جذاب

یکی از اکسسوری‌هایی که خانم‌ها در ویترین فروشگاه‌ها نمی‌توانند از آن چشم بردارند کفش پاشنه بلند است. کفش پاشنه بلند در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و این محبوبیت، عوامل زیادی دارد. جذابیت و زیبایی ظاهری، افزایش اعتماد بنفس و قدرت در خانم‌ها از مهمترین عامل در کشش خرید برای این مدل کفش‌ است. کفش‌های […]

یکی از اکسسوری‌هایی که خانم‌ها در ویترین فروشگاه‌ها نمی‌توانند از آن چشم بردارند کفش پاشنه بلند است. کفش پاشنه بلند در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و این محبوبیت، عوامل زیادی دارد.

126541 1

جذابیت و زیبایی ظاهری، افزایش اعتماد بنفس و قدرت در خانم‌ها از مهمترین عامل در کشش خرید برای این مدل کفش‌ است.

کفش‌های پاشنه بلند بخاطرافزایش قد باعث می‌شوند که خانم‌ها بصورت صحیح گام بردارند، در این حالت کمر به شکل صاف و سینه رو به جلو است . در صورت پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند،گام‌های کوتاه و مرتب شما، قدم زدندتان را زیباتر و منظم‌تر نشان می دهد.

بدن شما با پوشیدن کفش پاشنه بلند در یک استایل خوش فرم قرار می گیرد که در نشان دادن زیبایی و زنانگی تان بسیار موثر خواهد بود.

لباس‌هایی را که می‌توانید با کفش پاشنه‌بلند بپوشید:

امروزه کفش‌های پاشنه‌بلند را می توان با هر استایلی ترکیب کرد. شما می‌توانید در مجالس مهمانی، یک قرار عاشقانه در کافه، خیابان گردی و محل کار از این مدل کفش استفاده کنید.

ویژگی خوب کفش پاشنه بلند این است که با هر استایلی ست می شود و شما را قطعا جذاب‌تر نشان می دهد. شما هنگامی که شلوار جین با یک شومیز زنانه به تن دارید با یک صندل فانتزی جلو‌باز پاشنه بلند می توانید در یک مهمانی به خوبی بدرخشید.

کفش پاشنه بلند جلو بسته با رویی بلند گزینه مناسب برای فرم های رسمی و اداری در محل کار است. در یک مهمانی خانوادگی، دامن کوتاه را می‌توانید با یک کفش جلو‌باز بنددار به پا کنید که به استایل دخترانه‌تان کمک خواهد کرد.

مطالب خواندنی:  با رعایت این نکات ظریف خوش تیپ تر بنظر می آئید

بعد از انتخاب لباس مجلسی، کفش پاشنه بلند یکی از اکسسوری‌هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. کفش پاشنه‌بلندی که با لباس مجلسی‌تان جور می کنید زیبایی استایل شما را در مهمانی دو چندان خواهد کرد.

در کمد جا کفشی شما یک جفت کفش مشکی پاشنه بلند با سایزپاشنه مناسب الزامی است. این کفش در رنگ مشکی بسیار پرکاربرد است و شما را در اکثر لباس های شب و مجلسی جذاب و فریبنده خواهد کرد.

کفش پاشنه بلند با رنگ کرم یا شتری نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای مهمانی‌های شما باشد، این کفش به علت نزدیک بودن رنگش با رنگ بدن، پاهای شما را کشیده و خوش‌فرم نشان می‌دهد و با لباس مجلسی کوتاه و بلند ترکیب زیبایی می‌سازد.

کفش پاشنه‌بلند وعوارض آن

126541 2

مشکل عمده‌ایی که اکثر خانم‌ها در پوشیدن کفش پاشنه‌بلند با آن مواجه هستند درد و خستگی در پاها است.

کفش‌هایی که در نگاه اول به علت فرم زیبا و گیراییشان شما را وادار به خرید می‌کنند، اما پس از یک ساعت پوشیدن، به علت درد و تورم در پا، از آنها بیزار می‌شوید و حاضر نیستید باردیگر آنهارا امتحان کنید.

درد در گودی کمر، تاول انگشت، زخم درپشت پاشنه پا، سردرد، درد در ستون فقرات و تورم پا باعث می‌شود که در خرید کفش پاشنه‌بلند دقیق‌ترعمل کنیم.

بی‌توجهی در هنگام خرید این مدل کفش‌ها، اکثر خانم‌ها را در مهمانی با مشکل خوب راه رفتن و زیبا دیده‌شدن روبرو می‌کند.

اغلب خانم‌ها بیشتر مواقع چند جفت کفش‌ پاشنه‌بلند را در منزل دارند، که حتی سالی یک بار هم به آن سرنمی‌زنند و گوشه کمد خاک می‌خورد.

مطالب خواندنی:  بوت چلسی مناسب برای ست کردن با همه چیز (+عکس)

برای حل شدن این معضلات درخرید کفش پاشنه بلند این نکات توصیه می‌شود:

. در بعدازظهر که پا در بزرگترین حالت خود قرار گرفته‌است، برای خرید کفش پاشنه بلند اقدام کنید.

. حدود ده دقیقه با کفش قدم بزنید تا از راحتی آن اطمینان حاصل کنید.

. سایز مناسب را انتخاب کنید، کفش نباید به هیچ وجه تنگ یا گشاد باشد.

. پاشنه‌های بلند و کلفت فشار کمتری به اعصاب پا وارد می‌کنند، پس ازخرید پاشنه های باریک و بلند خودداری کنید.

. از خرید کفش‌های پاشنه‌بلند با جلوی نوک تیز بپرهیزید، نوک تیز بودن بیش از حد، انگشت‌های شما را تحت فشار، دچار آسیب می‌کند.

. ارتفاع پاشنه کفش شما نباید از ۱۲ سانتی متر بیشتر باشد، زیرا تعادل شما را در راه رفتن بهم می زند.

. هنگام خرید به کفی داخل کفش دقت کنید. کفی‌های چرمی و لاستیکی را به کفی‌های چوبی و پلاستیکی ترجیح دهید، زیرا که کیفیت بالای کفی، راحتی پا را در طولانی مدت تضمین می‌کند.

هنگام خرید به اتصال پاشنه به بدنه‌ی کفش دقت کنید، این بخش، مهم ترین بخش این کفش ها برای تحمل وزن شماخواهد بود.

منبع:.irannaz.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.