• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

اپل واچ ۷ احتمالاً دو هفته پس از معرفی عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 30228
  • 20 شهریور 1400 - 19:25
اپل واچ ۷ احتمالاً دو هفته پس از معرفی عرضه خواهد شد
مدتی پیش مارک گورمن از رسانه بلومبرگ مواردی را به اشتراک گذاشت که به احتمال تاخیر در عرضه اپل واچ ۷ به دلیل مشکلات تولید اشاره می‌کردند.

مدتی پیش مارک گورمن از رسانه بلومبرگ مواردی را به اشتراک گذاشت که به احتمال تاخیر در عرضه اپل واچ ۷ به دلیل مشکلات تولید اشاره می‌کردند. با این حال اخیراً تحلیلگر نام‌آشنای محصولات اپل، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) طی یک یادداشت گزارش ادعا کرده است که مشکلات مربوطه تا حدودی حل شده‌اند و آن‌قدری که به نظر می‌رسد، ناخوشایند نیست.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،با این حال به نظر نمی‌رسد کاربران بتوانند دقیقاً یک روز پس از رویداد آتی اپل در تاریخ ۲۳ شهریور ماه به خرید این محصول بپردازند. طبق گفته این تحلیلگر اپل از میانه ماه سپتامبر تولید انبوه آن را آغاز خواهد کرد و به همین دلیل مدتی طول می‌کشد تا فروشگاه‌ها واحدهای زیادی از این سری را دریافت کنند.

از آن‌جایی که فاز تولید انبوه حدود دو هفته به تاخیر افتاده است، انتظار می‌رود عرضه اپل واچ ۷ در اواخر ماه سپتامبر آغاز شود. گفته می‌شود دلیل رخ دادن این مشکلات استفاده از نمایشگرهای اولد G6 است که اپل پیش‌تر از آن‌ها استفاده نکرده بود. این نمایشگرها افزون بر طراحی کابل جدید، از پردازش تازه‌ای هم بهره می‌برند که در ارتقای دوام آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین به نظر می‌رسد ساخت این نمایشگرها ساده‌تر است و راحت‌تر می‌توان از آن‌ها روی سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل استفاده کرد. به عبارت دیگر این ویژگی‌ها به اندازه‌ای برای اپل مهم تلقی می‌شوند که شایسته این تاخیرها هستند.

براساس ادعای منبع، Luxshare حدود ۷۰ درصد از واحدهای اپل واچ سری ۷ را سرهم خواهد کرد و آن‌ها حتی پیش از آن که به Foxconn برسند نیز آماده خواهند بود.

مطالب خواندنی:  ریلمی از بادز کیو، بادز ایر نئو و دو پاور بانک جدید رونمایی کرد

https://dl.greenbeautymag.com/2021/09/apple-watch-series-7-main.jpg.webp

سرانجام طبق آخرین تحلیل این منبع، اپل واچ سری ۷ تا انتهای سال جاری میلادی حدود ۱۴ تا ۱۶ میلیون واحد به فروش خواهد رفت. اما اصلاً چرا باید برای این سری هیجان‌زده باشیم.

در واقع اطلاعات زیادی از سری بعدی اپل واچ در دسترس نیست اما طبق صحبت‌های مدیرعامل اپل تیم کوک، تمرکز این گجت، همچنان بر سلامتی بدن و تناسب اندام خواهد بود و اپل به دنبال عملکردهای نوآورانه مدیریت سلامت و بهبود طراحی آن است. در بند اپل واچ ۷ می‌تواند تحول بزرگی رخ دهد، زیرا اپل حق ثبت اختراع یک بند با باتری جاسازی شده در آن را به ثبت رسانده است.

بنابراین این مورد می‌تواند عمر باتری اپل واچ را افزایش دهد. با این حال، ایده‌های موجود در حق ثبت اختراع معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و نمی‌توانیم از استفاده این طرح در مدل‌های آینده ساعت هوشمند اپل مطمئن باشیم.

چندی پیش پتنتی ثبت شد که امکان افزودن حسگر اثر انگشت تاچ آیدی (Touch ID) به اپل واچ آینده را نشان می‌دهد. در واقع، چندین حق ثبت اختراع به این مورد اشاره کرده‌اند.

همچنین دوربین زیر صفحه‌نمایش نیز در اسناد ثبت‌شده توسط اپل مشاهده شده‌اند. همچنین در مدارک ثبت اختراعات، به نظر می‌رسد اپل در حال بررسی روش‌های استفاده از روکش مشکی مات روی فلز آنودایز گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های خود است، بنابراین ممکن است مشکی مات رنگ جدیدی باشد که توسط اپل برای اپل واچ ۷ ارائه می‌شود.

تنها موردی که احتمال استفاده از آن در اپل واچ ۷ بالاتر است، حسگر اثر انگشت تاچ آیدی خواهد بود زیرا استفاده از آن برای اپل کار سختی نیست و می‌تواند بسیار مفید باشد.

مطالب خواندنی:  آکروجت پهپادها با کمک هوش مصنوعی!

امسال شایعات خیلی کمی درباره اپل واچ سری ۷ منتشر شده است، اما چیزی که ما درباره این سری مطمئن هستیم این است که شاهد یک بازطراحی اساسی در آن خواهیم بود. همچنین رندرهایی از این سری منتشر شده‌اند که به لبه‌مسطح آن اشاره داشته‌اند.

شایعه دیگری نیز درباره ساعت‌های اپل واچ سری ۷ وجود دارد و آن اینکه سایز آن‌ها از ۴۰ و ۴۴ میلیمتر به ۴۱ و ۴۵ میلیمتر افزایش خواهد یافت. شما می‌توانید این موارد از قسمت مطالب مرتبط دنبال کنید.

منبع: GSM Arena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.