• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

رنگ ناخن به جای لاک

  • کد خبر : 47341
  • 18 خرداد 1403 - 11:13
رنگ ناخن به جای لاک
رنگ ناخن آسیب‌های ناشی از لاک زدن مداوم را ترمیم می‌کند موج جدید تابستان امسال برای ناخن‌های قرمز پررنگ جایگزینی براق و سالم پیشنهاد می‌کند. این سایه، رنگ یا برق ناخن در واقع پوششی شفاف است که روی ناخن را می‌پوشاند، بدون آنکه رنگ طبیعی آن را محو کند.

رنگ ناخن به جای لاک

رنگ ناخن آسیب‌های ناشی از لاک زدن مداوم را ترمیم می‌کند

موج جدید تابستان امسال برای ناخن‌های قرمز پررنگ جایگزینی براق و سالم پیشنهاد می‌کند. این سایه، رنگ یا برق ناخن در واقع پوششی شفاف است که روی ناخن را می‌پوشاند، بدون آنکه رنگ طبیعی آن را محو کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایندیپندت از نشریه ووگ، «رنگ یا تینت ناخن» (Nail tints) مایع شفاف لاک‌مانندی است که جلوه‌ای درخشان دارد. فرمول‌ اغلب رنگ‌ ناخن‌ها حاوی موادی برای تقویت‌ و تغذیه ناخن است که هم رنگ طبیعی ناخن‌ها را احیا می‌کند و هم به دست‌ها ظاهری روشن و پر جنب‌وجوش می‌دهد و ناخن‌ها را هم سالم‌تر نگه می‌دارد.

این محصولات سطح ناخن را هم صاف می‌کنند و ازآنجا که یک مایع پایه بدون رنگدانه‌اند، فقط چند ثانیه طول می‌کشد خشک شوند.

این نوع پوشش ناخن نه‌تنها ظاهر سرانگشتان را سالم نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند برای کسانی که پس از سال‌ها مانیکور، ناخن ژلی، کاشت ناخن یا عادت به جویدن ناخن‌ها با ناخن‌هایی خشک، شکننده، پوسته‌پوسته یا ناهموار دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مفید باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2024/06/376412879_18234886744232606_163559002052222730_n.webp

به گزارش نیویورک پست، متخصصان زیبایی عملکرد این محصولات را با روغن لب که برای آبرسانی سبک به لب‌ها کاربرد دارد، مقایسه می‌کنند.

امی استریتز، هنرمند طراح ناخن، می‌گوید: «رنگ ناخن‌ها لاک‌های شفاف و رنگی‌اند که برای تقویت رنگ طبیعی ناخن‌های شما طراحی شده‌اند و بنابراین راهی سریع برای این مقصودند که ناخن‌ها با کمترین محصول [شیمیایی] آراسته به نظر برسند.»

رنگ‌ ناخن‌ها اغلب حاوی مواد تقویت‌کننده، مغذی و روشن‌کننده مانند روغن بادام و اسیدهای آلفا هیدروکسی‌اند که برای ناخن مفید است.

فقط یک لایه رنگ ناخن برای درخشش تابستانی انگشتان کافی است اما اگر آن‌ را چندین بار روی هم بزنید، رنگش بیشتر دیده خواهد شد. تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا یک لایه از رنگ روی ناخن خشک شود که آن را به گزینه‌ای عالی برای آراستن سریع و بدون زحمت ناخن‌ها تبدیل می‌کند.

مطالب خواندنی:  سرگیجه هنگام برخاستن و 2 دلیل برای نگرانی

اگر ناخن‌های شما به دلیل استفاده طولانی‌مدت از لاک رنگ گرفته‌اند، یک رنگ ناخن با ته‌رنگ بنفش می‌تواند ظاهر زرد آن‌ها را اصلاح کند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=47341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.