• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

سری گوگل پیکسل ۳a دیگر تولید نخواهد شد

  • کد خبر : 22112
  • 19 تیر 1399 - 23:17
سری گوگل پیکسل ۳a دیگر تولید نخواهد شد

در رویداد I/O سال گذشته، گوگل گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳a و پیکسل ۳a XL را رونمایی کرد؛ هر دو تلفن هوشمند در ابتدا با قیمت زیر ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری می‌شدند که آن را به یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده اندرویدی در سال ۲۰۱۹ تبدیل کردند. اما اکنون، گوگل اخیراً به Android Police گفته است […]

در رویداد I/O سال گذشته، گوگل گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳a و پیکسل ۳a XL را رونمایی کرد؛ هر دو تلفن هوشمند در ابتدا با قیمت زیر ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری می‌شدند که آن را به یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده اندرویدی در سال ۲۰۱۹ تبدیل کردند. اما اکنون، گوگل اخیراً به Android Police گفته است که تولید سری گوگل پیکسل ۳a را قطع خواهد کرد و دیگر هیچ سهام دیگری در فروشگاه گوگل برای آن در دسترس نخواهد بود.

فروشگاه گوگل موجودی انبار خود را فروخته است و فروش پیکسل ۳a را به پایان رسانده است. برای افرادی که هنوز هم علاقه‌مند به خرید سری گوگل پیکسل ۳a هستند، این محصول در حالی که آخرین تولید این شرکت است، در برخی فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

خوشبختانه برای کسانی که هنوز مایل به خرید سری گوگل پیکسل ۳a هستند، هنوز هم می‌توانند هر دو تلفن هوشمند را از طریق خرده‌فروشان شخص ثالث تهیه کنند. بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که در جستجوی سری گوگل پیکسل ۳a یا ۳a XL هستید، ممکن است مجبور باشید جستجوهای زیادی را در وب انجام دهید. اگرچه، در صورت تمایل به خرید آن، سری گوگل پیکسل ۳a هنوز هم با قیمت ۳۴۹ دلار در آمازون موجود است. همچنین می‌توانید آن را از Best Buy خریداری کنید. قطع تولید سری گوگل پیکسل ۳a همچنین می‌تواند به این معنی باشد که سازنده پیکسل در نهایت آماده راه‌اندازی جانشین ۳a است که گوگل پیکسل ۴a نام دارد، گوشی هوشمندی که قرار بود در رویداد I/O امسال به بازار عرضه شود، اما از آنجا که این رویداد به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، سری گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴a هنوز عرضه نشده است.

قطع تولید سری گوگل پیکسل ۳a تنها چیزی نیست که به سمت معرفی قریب‌الوقوع سری گوگل پیکسل ۴a اشاره دارد. ماه گذشته، ۴a مجوز FCC را تصویب کرد؛ حتی اشاره قوی‌تر این است که گوگل به رونمایی این تلفن‌های هوشمند نزدیک شده است. متاسفانه، ما اکنون تاریخ دقیق عرضه این تلفن هوشمند شرکت گوگل را به بازار نمی‌دانیم.

مطالب خواندنی:  نتایج بنچمارک گوگل پیکسل ۴a در آستانه معرفی آن منتشر شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.