• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

نسخه جدید گلکسی بوک S سامسونگ با پردازنده Lakefield اینتل و اتصال LTE

  • کد خبر : 18152
  • 10 خرداد 1399 - 22:58
نسخه جدید گلکسی بوک S سامسونگ با پردازنده Lakefield اینتل و اتصال LTE

شرکت سامسونگ در شهریورماه سال گذشته، لپتاپ ویندوزی گلکسی بوک S را با چیپست اسنپدراگون ۸cx معرفی و راهی بازار کرد.  اکنون این شرکت نسخه جدیدی از گلکسی بوک اس را با پردازنده کارآمد اینتل Lakefield و گرافیک Intel UHD رونمایی کرده است. در بخش جلویی، صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و دوربین […]

شرکت سامسونگ در شهریورماه سال گذشته، لپتاپ ویندوزی گلکسی بوک S را با چیپست اسنپدراگون ۸cx معرفی و راهی بازار کرد.  اکنون این شرکت نسخه جدیدی از گلکسی بوک اس را با پردازنده کارآمد اینتل Lakefield و گرافیک Intel UHD رونمایی کرده است.

در بخش جلویی، صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و دوربین یک مگاپیکسلی در بالای آن حضور دارد. وزن این دستگاه ۹۵۰ گرم بوده و تنها ۱۱.۸ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین دارای چهار اسپیکر استریو برند AKG و سنسور اثر انگشت نیز هست.

وظیفه پردازش دستگاه بر عهده پردازنده اینتل Core i5-L16G7 Lakefield بوده و در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی eUFS همراهی می‌کند. در بخش I/O، این لپ‌تاپ ۲ پورت USB-C، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و کارت میکرو اس‌دی دارد. باتری ۴۲ وات‌ساعت این لپ‌تاپ نیز تا طول عمر شارژ ۱۷ ساعته خواهد داشت.

از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به اتصالات وای‌فای ۶ و LTE و همچنین سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ خانگی یا پرو اشاره کرد. لپ‌تاپ گلکسی بوک اس قرار است در رنگ‌های خاکستری و طلایی با قیمت پایه ۹۹۹ یورو راهی بازار شود. این شرکت قصد دارد عرضه این محصول را از ۲۳ خرداد (۱۲ ژوئن) در انگلیس شروع کند، اما برای عرضه جهانی آن اطلاعاتی در دست نیست.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.