• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۱ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و تراشه ۳ نانومتری می‌شوند

  • کد خبر : 22108
  • 19 تیر 1399 - 23:39
گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۱ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و تراشه ۳ نانومتری می‌شوند

دلیل هیجان‌انگیز بودن عرضه گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا شرکت سامسونگ، علاوه بر مزایای بارز دوربین که شامل فوکوس است و همچنین S Pen که نیز وجود دارد، تراشه ارتقا یافته‌ای است که چه برای نسخه آمریکا و چه در سطح بین‌المللی این گوشی عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود مدل‌هایی که در آمریکا عرضه […]

دلیل هیجان‌انگیز بودن عرضه گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا شرکت سامسونگ، علاوه بر مزایای بارز دوربین که شامل فوکوس است و همچنین S Pen که نیز وجود دارد، تراشه ارتقا یافته‌ای است که چه برای نسخه آمریکا و چه در سطح بین‌المللی این گوشی عرضه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود مدل‌هایی که در آمریکا عرضه می‌شوند با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس عرضه ‌شوند، در حالی که شایعه شده است که به‌روزرسانی اگزینوس ۹۹۲ در نسخه بین المللی، با گره تولید ۵ نانومتری جدید، از همان پردازنده A14 در سری آیفون ۱۲ استفاده خواهد کرد.

این به‌روز‌رسانی همراه با فناوری جدید نمایشگر HOP جدید، احتمالاً از مسائل مربوط به نرخ تازه سازی استاتیک ۱۲۰ هرتزی که در باتری سری S20 بسیار استفاده شده است، به ویژه از مدل‌‌های اگزینوس نوت ۲۰ مراقبت خواهد کرد.

با این حال، برای نوت ۲۱، یا هر آنچه در سال آینده نامگذاری می‌شود، با توجه به آنچه یک نشریه صنعتی از تایوان گفته است، سامسونگ ممکن است مستقیماً به گره تولید ۳ نانومتری برسد. سامسونگ به جای اینکه یک گره ۴ نانومتری را متوقف کند، مانند آنچه که در سری S20 با تراشه ۸ نانومتری اگزینوس انجام داد، پیش از معرفی تراشه ۷ نانومتری اگزینوس ۹۹۰ (سامسونگ اگزینوس ۹۹۰) پیش‌بینی می‌شود، سامسونگ قصد دارد مستقیماً از یک تراشه ۳ نانومتری استفاده کند.

با توجه به اینکه گره ۳ نانومتری جایی است که ظاهراً قانون مور قطع خواهد شد، ممکن است این تراشه‌های ۳ نانومتری برای مدتی با ما همراه باشند، بنابراین قدرت پردازش و درگیری‌های فرکانس ساعت ممکن است به محض عرضه نوت ۲۱ در سال آینده متوقف شود.

مطالب خواندنی:  گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون معرفی نشده خواهد بود

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.