• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

افشای رندرهای گوگل پیکسل ۵ و مشخصات دیگر آن

  • کد خبر : 25258
  • 01 شهریور 1399 - 23:42
افشای رندرهای گوگل پیکسل ۵ و مشخصات دیگر آن

نخستین رندها و طرح‌های منتشر شده‌اند و مشخصات بسیاری از پرچمداران آینده گوگل را فاش کرده‌اند. تصاویر فاش‌شده تصور ما را به طراحی نهایی پیکسل ۵ نزدیک‌تر کرده‌اند. این تصاویر توسط OnLeaks و با پشتیبانی و همکاری Pricebaba منتشر شده‌اند. براساس تصاویر و رندهای منتشر شده، گوگل پیکسل ۵ ازنظر ظاهری به نسل گذشته خود […]

نخستین رندها و طرح‌های منتشر شده‌اند و مشخصات بسیاری از پرچمداران آینده گوگل را فاش کرده‌اند. تصاویر فاش‌شده تصور ما را به طراحی نهایی پیکسل ۵ نزدیک‌تر کرده‌اند. این تصاویر توسط OnLeaks و با پشتیبانی و همکاری Pricebaba منتشر شده‌اند.

براساس تصاویر و رندهای منتشر شده، گوگل پیکسل ۵ ازنظر ظاهری به نسل گذشته خود یعنی پیکسل ۴ و پیکسل ۴a شباهت بسیاری خواهد داشت. با این تفاوت که نسل کنونی پیکسل تنها از یک دوربین اضافه سود می‌برد. علاوه‌بر آن از تصاویر مشخص است که این گوشی از یک نمایشگر تخت ۵٫۸ اینچی با سوراخ دوربین در گوشه آن سود می‌برد.

در پشت آن شاهد حضور یک مودول سیاه رنگ در بخش بالا و سمت چپ دستگاه هستیم که دو دوربین، یک حسگر ناشناس و یک فلش LED را در خود جای داده است. در لبه سمت راست دستگاه نیز کلید کنترل صدا پایین‌تر از کلید روشن-خاموش قرار گرفته است. لبه پایینی این گوشی‌هوشمند نیز میزبان بلندگوهای دوگانه و ورودی USB تایپ C می‌باشد. در قسمت بالایی نیز تنها میکروفون مجهز به نویزگیر جاخوش کرده است.

براساس شایعات، پبکسل ۵ نمایشگری با کیفیت QHD Plus و نرخ تازه‌سازی ۹۰Hz خواهد داشت که توسط یک باتری با ظرفیت ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعت پشتیبانی می‌شود. برخی حدس‌وگمان‌ها نیز پیرامون پیکسل ۵ وجود دارند که به حضور تراشه سریع اما میان‌رده اسنپ‌دراگون ۷۶۵G به‌همراه ۸GB رم در این دستگاه اشاره دارند. مشخص نشده که آیا نسخه‌ای با رم بیشتر نیز تولید خواهدشد یا خیر؟!

براساس گفته‌های افشاکننده مشهور ،آقای جان پراسر (John Prosser)، گوگل می‌خواهد تا تاریخ ۳۰ سپتامبر سال جاری میلادی از نسخه‌های سبز و سیاه‌رنگ پیکسل ۵ رونمایی کند. انتظار می‌رود قیمت این گوشی‌هوشمند از ۴۹۹ دلار آمریکا شروع شود و نخست در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، ایرلند، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان و استرالیا به‌فروش برسد.

مطالب خواندنی:  گزارش: مدت زمان لودینگ بازی ها در اندروید ۱۳ بسیار کوتاه تر خواهد بود

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.