• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
1

اپل مک بوک با صفحه کلید جمع شدنی می‌سازد

  • کد خبر : 20999
  • 08 تیر 1399 - 1:13
اپل مک بوک با صفحه کلید جمع شدنی می‌سازد

http://dl.greenbeautymag.com/2020/06/3486222.jpgعلاقه اپل به تولید لپ تاپ‌هایی با ضخامت کمتر باعث ثبت اختراع جدید این شرکت شده که ساخت مک بوک با صفحه کلید جمع شدنی را امکان پذیر می‌سازد.  بر اساس اطلاعاتی که از این اختراع جدید اپل به رسانه‌ها درز کرده، صفحه کلید جدید مک بوک در زمان باز کردن درب لپ تاپ کمی […]

http://dl.greenbeautymag.com/2020/06/3486222.jpgعلاقه اپل به تولید لپ تاپ‌هایی با ضخامت کمتر باعث ثبت اختراع جدید این شرکت شده که ساخت مک بوک با صفحه کلید جمع شدنی را امکان پذیر می‌سازد.

 بر اساس اطلاعاتی که از این اختراع جدید اپل به رسانه‌ها درز کرده، صفحه کلید جدید مک بوک در زمان باز کردن درب لپ تاپ کمی به سمت بالا می‌آید تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به راحتی تایپ کنند و بعد از بسته شدن درب لپ تاپ اندکی جمع شده و به پایین می‌رود و این جمع شدگی موجب می‌شود تا ضخامت لپ تاپ کمتر از گذشته شود.

3486222

برای پایین‌تر رفتن صفحه کلید و کاهش ضخامت لپ تاپ، در زیر آن برخی ابزار پیوندی مغناطیسی و مکانیکی کار گذاشته شده است. در مورد ویژگی‌های فنی این ابزار فعلاً اطلاعات بیشتری ارائه نشده است.

اپل در سال ۲۰۱۹ به طور ضمنی تلاش برای تولید صفحه کلید متحرک و جمع شونده را تأیید کرده بود. اختراع یادشده در آگوست سال ۲۰۱۹ به ثبت رسیده و مشخص نیست این شرکت چه زمانی قصد دارد آن را در تولیدات خود به کار بگیرد.

منبع: مهر، دیجیتال ترندز،

مطالب خواندنی:  اپل قبل از رویداد ۲۰۲۰ WWDC، پشتیبانی از مک را به برنامه Developer خود اضافه می‌کند
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.