• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 3
0
1

اپل ۲ آیفون ۱۲ با فناوری ۴G می سازد

  • کد خبر : 20991
  • 08 تیر 1399 - 0:52
اپل ۲ آیفون ۱۲ با فناوری ۴G می سازد

طبق گزارشی جدید اپل قصد دارد علاوه بر ۴ دستگاه آیفون ۱۲ ۵G، دو دستگاه آیفون ۱۲ با فناوری نسل چهارم اینترنت همراه نیز به بازار عرضه کند.  به گفته دانیل ایوز تحلیلگر موسسه سرمایه گذاری «ودبوش»، نخستین  آیفون ۵G  به زودی عرضه می شود. اما باید در نظر داشت که شبکه های نسل پنجم […]

طبق گزارشی جدید اپل قصد دارد علاوه بر ۴ دستگاه آیفون ۱۲ ۵G، دو دستگاه آیفون ۱۲ با فناوری نسل چهارم اینترنت همراه نیز به بازار عرضه کند.

 به گفته دانیل ایوز تحلیلگر موسسه سرمایه گذاری «ودبوش»، نخستین  آیفون ۵G  به زودی عرضه می شود. اما باید در نظر داشت که شبکه های نسل پنجم اینترنت همراه در همه جا راه اندازی نشده اند و به همین دلیل اپل احتمالا ۲ مدل آیفون ۱۲ با فناوری اینترنت نسل چهارم نیز عرضه خواهد کرد.

طبق  اطلاعات منتشر شده در حساب کاربری توئیتر«اومگا لیکز اند رومرز» قیمت پایه آیفون ۱۲ با فناوری ۴G از ۵۴۹ دلار است.

گزارش های پیشین حاکی از آن بود که فقط یک مدل پایه آیفون با فناوری ۴G عرضه خواهد شد. اما اکنون به نظر می رسد علاوه بر آن، یک دستگاه آیفون ۱۲ مکس نیز با فناوری نسل چهارم اینترنت عرضه می شود و قیمت آن ۶۴۹ دلار خواهد بود.

تا چندی پیش تصور می شد اپل ۴ نسخه آیفون ۱۲ به بازار عرضه کند و  قیمت پایه آیفون ۱۲ با فناوری ۵Gنیز ۶۴۹ دلار خواهد بود. اما گزارشی دیگر نشان می دهد یک مدل پنجم (آیفون ۱۲ با فناوری ۴G) نیز در راه است. با در نظر گرفتن آنکه قرار است ۲ نسخه آیفون ۱۲ با فناوری ۴G عرضه شود، در کل این شرکت ۶ دستگاه به بازار روانه خواهد کرد.

البته این امر چندان غیرمنتظره نیست، جون ژانگ یکی از تحلیلگران موسسه «رزنبالت سکیوریتیز»، ادعا کرد اپل در ۲۰۲۰ میلادی ۶ دستگاه آیفون ۱۲ به بازار عرضه می کند که ۲ مدل آن مجهز به فناوری ۴G  هستند و یکی از آنها نمایشگر ال سی دی دارد.

مطالب خواندنی:  ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود

همچنین ژانگ ادعا کرده بود آیفون ۱۲ ۵G در مقایسه با نسخه های ۴G چند قطعه کاملا متفاوت دارد.تمام آیفون های ۱۲ ۵G با تراشه A۱۴ بیونیک و نمایشگر او ال ای دی عرضه می شوند.

منبع: مهر،فون آرنا،

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.