• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

اینستاگرام طول مدت ویدیوهای ریلز را به ۱ دقیقه افزایش داد

  • کد خبر : 29529
  • 06 مرداد 1400 - 23:50
اینستاگرام طول مدت ویدیوهای ریلز را به ۱ دقیقه افزایش داد
اینستاگرام طول مدت ویدیوهای ریلز (Reels) خود را به یک دقیقه افزایش داد. این مدت، دو برابر محدودیت ۳۰ ثانیه‌ای قبلی است و مطمئناً باعث خوشحالی بسیاری از کاربران خواهد شد.

اینستاگرام طول مدت ویدیوهای ریلز (Reels) خود را به یک دقیقه افزایش داد. این مدت، دو برابر محدودیت ۳۰ ثانیه‌ای قبلی است و مطمئناً باعث خوشحالی بسیاری از کاربران خواهد شد. اینستاگرام قابلیت ریلز خود را ابتدا با محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای معرفی کرد، سپس طول مدت آن را به دو برابر افزایش داد. حالا این قابلیت یک ساله شده و به نظر می‌رسد که زمان به‌روزرسانی آن فرا رسیده باشد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،تیک تاک هم اخیراً طول مدت ویدیوهای کوتاه خود را به ۶۰ ثانیه افزایش داده است. این پلتفرم حتی با وجود این محدودیت زمانی همچنان محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد؛ بنابراین، کاملاً منطقی بود که اینستاگرام هم محدودیت ویدیوهای کوتاه خود را افزایش دهد.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/07/Instagram-Reels-can-now-be-twice-as-long.jpg

ضمناً‌ تیک تاک محدودیت ویدیوهای بلند خود را برای خالقان محتوا به سه دقیقه افزایش داده است و این ویدیوها می‌توانند گزینه‌های خوبی برای ضبط فیلم‌های آشپزی، داستان‌گویی و موضوعات دیگر باشد. این موضوع شاید باعث شود که اینستاگرام طول مدت ویدیوهای خود را حتی به بیش یک دقیقه افزایش دهد. اینستاگرام هنوز اطلاعاتی درباره عملکرد قابلیت ریلز خود منتشر نکرده است، اما آدام موسری (Adam Mosseri)، مدیرعامل این شرکت، در ماه ژانویه امسال گفته بود: «ما باید درباره این موضوع که تیک تاک جلوتر از ماست صادق باشیم.» درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقابت این دو پلتفرم درنهایت به کجا ختم می‌شود و کدامیک از آن‌ها می‌توانند عملکرد موفقی در آینده نزدیک داشته باشند.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.