• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

این پورشه ۹۲۸ شخصی‌سازی شده با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رسد!

  • کد خبر : 28113
  • 11 فروردین 1400 - 0:47
این پورشه ۹۲۸ شخصی‌سازی شده با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رسد!

هنر در عرصه خودرو یک مفهوم بسیار گسترده است. خواه یک اتوموبیل سوپر‌اسپورت برای یک رویداد خاص باشد، یا یک هنرمند خرده‌پا که فقط برای نشان دادن هنر خود از آن‌ها استفاده می‌کند؛ هر خودرو داستان مخصوص به خود را دارد. متأسفانه گران‌قیمت بودن این دسته از اتوموبیل‌ها، دست بسیاری از دوست‌داران این صنعت را […]

هنر در عرصه خودرو یک مفهوم بسیار گسترده است. خواه یک اتوموبیل سوپر‌اسپورت برای یک رویداد خاص باشد، یا یک هنرمند خرده‌پا که فقط برای نشان دادن هنر خود از آن‌ها استفاده می‌کند؛ هر خودرو داستان مخصوص به خود را دارد. متأسفانه گران‌قیمت بودن این دسته از اتوموبیل‌ها، دست بسیاری از دوست‌داران این صنعت را از آن‌ها کوتاه کرده است. با این حال ما اخیرا این پورشه ۹۲۸ رنگ‌آمیزی شده با دست را در Craigslist پیدا کرده‌ایم که واقعا دلربا به نظر می‌آید!

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،هنرمند این اثر، اتان لیپستیز (Ethan Lipstiz) کار رنگ‌آمیزی خودرو را در سال ۲۰۱۷ هنگامی که فهمید به بیماری سرطان مغز مبتلا است، آغاز کرد. او کار قبلی خود به‌عنوان مدیرعامل یک کسب و کار بزرگ را رها کرد و انرژی خود را صرف رنگ‌آمیزی خودروها کرد. اولین اثر او، رنگ‌آمیزی هوندا Del Sol بود که اکنون در مکزیکوسیتی قرار دارد.

بعد از اولین کار خود، لیپستیز به قابلیت خودروها به‌عنوان ابزاری برای نشان دادن عشق و علاقه پی برد و باعث خلق  اثر دوم خویش که این پورشه ۹۲۸ است، شد. پورشه ۹۲۸ که لیپستیز آن را در سال ۲۰۰۸ خریده است تبدیل به نماد تلاش خستگی‌ناپذیر وی برای غلبه بر بیماری سرطان گشته است.

این اتوموبیل چهل ساله اکنون با قیمت ۱۲۵۰۰ دلار در Craigslist در کالیفرنیا برای فروش قرار گرفته است. لیپستیز چیزی در حدود ۲۵ هزار دلار صرف سرویس کردن و رسیدگی به این خودرو کرده است. وی همچنین این اثر هنری را به یک صداگیر جدید برای موتور آن، سیستم صدای کاملا به‌روز شده، پنل جدید برای درها و یک جعبه دنده نو مجهز کرده است.

مطالب خواندنی:  تصاویر جدیدی از مینی ون هیوندای کاستو ۲۰۲۲ منتشر شد

چنین خودرویی با این قیمت، یک فرصت عالی برای کسانی که عاشق این نوع اتوموبیل‌ها هستند ولی توانایی پرداخت پول زیادی برای علاقه خود را ندارند، یک فرصت طلایی به حساب می‌آید. البته از آنجایی که اثر جدید لیپستیز در مجلات Vogue، Architectural Digest و حتی فوربس قرار گرفته است، باید انتظار بالا رفتن قیمت آن را در آینده داشت.

شما می‌توانید تصاویر خودروی یاد شده را در زیر مشاده کنید:

https://dl.greenbeautymag.com/2021/03/porsche-928-art-car.jpg

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=28113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.