• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

تاریخ رونمایی از سری نوا ۷ هواوی رسماً مشخص شد

  • کد خبر : 15460
  • 08 اردیبهشت 1399 - 17:39
تاریخ رونمایی از سری نوا ۷ هواوی رسماً مشخص شد

پیش از این شایعه شده بود که شرکت هواوی قرار است در روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) سری نوا ۷ که شامل گوشی‌های هوشمند نوا ۷، نوا ۷ SE و نوا ۷ پرو می‌شود را رسماً معرفی کرده و عرضه کند. در همین راستا، هواوی به تازگی از طریق شبکه اجتماعی چینی […]

پیش از این شایعه شده بود که شرکت هواوی قرار است در روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) سری نوا ۷ که شامل گوشی‌های هوشمند نوا ۷، نوا ۷ SE و نوا ۷ پرو می‌شود را رسماً معرفی کرده و عرضه کند. در همین راستا، هواوی به تازگی از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو، تاریخ عرضه و معرفی این سری را به صورت رسمی مشخص و اعلام کرده است.

پست هواوی روی شبکه اجتماعی ویبو شامل یک پوستر تبلیغاتی نیز می‌شود که یک تلفن هوشمند سفید رنگ روی آن نقش بسته است. در قسمت پشتی این تلفن هوشمند شاهد یک دوربین مستطیلی شکل هستیم منتهی هنوز مشخص نیست که این گوشی کدام یک از نسخه‌های نوا ۷، نوا ۷ SE یا نوا ۷ پرو است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/62-1-huawei-nova-7-series.jpg

شرکت هواوی هنوز جزئیات رسمی سری نوا ۷ را منتشر نکرده است اما بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های نوا ۷، نوا ۷ SE و نوا ۷ پرو به ترتیب از تراشه‌های کایرین ۹۸۵، کایرین ۸۲۰ و کایرین ۹۹۰ ۵G استفاده خواهند کرد.

همچنین مدتی پیش تصویری فاش شد که به طراحی و گزینه‌های رنگ سری نوا ۷ و همینطور پشتیبانی از اتصال ۵g، دوربین جلوی دوگانه و زوم ۵۰ برابری اشاره داشت.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/62-2-huawei-nova-7-series.jpg

انتظار می‌رود که طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از سری نوا ۷ هواوی منتشر گردد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از این سری، تکفارس را در روزهای آینده دنبال کنید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.