• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
5

تجربه‌های جایگزین Cyberpunk 2077 به خاطر تاخیر عرضه این بازی

  • کد خبر : 21359
  • 10 تیر 1399 - 20:29
تجربه‌های جایگزین Cyberpunk 2077 به خاطر تاخیر عرضه این بازی

تاخیر عرضه بازی‌ های ویدئویی چیز جدیدی نیست و زمانی که مشخص شد انتشار بازی موردانتظار و سطح بالای Cyberpunk 2077 نیز به تعویق افتاده است، کسی شگفت‌زده نشد. این بازی ابتدا قرار بود در ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازار گردد اما تا ماه سپتامبر تاخیر خورد. سرانجام و به دلیل شرایطی که […]

تاخیر عرضه بازی‌ های ویدئویی چیز جدیدی نیست و زمانی که مشخص شد انتشار بازی موردانتظار و سطح بالای Cyberpunk 2077 نیز به تعویق افتاده است، کسی شگفت‌زده نشد. این بازی ابتدا قرار بود در ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازار گردد اما تا ماه سپتامبر تاخیر خورد. سرانجام و به دلیل شرایطی که ویروس کرونا برای دنیا پیش آورد و حساسیت بالای سازندگان برای بهبود تجربه بازی، Cyberpunk 2077 بار دیگر تاخیر خورد و این دفعه قرار است روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) شاهد عرضه ساخته جدید سازندگان عنوان مطرح و تحسین شده The Witcher 3: Wild Hunt باشیم.

خیلی‌ها دوست داشتند تابستان خود را با تجربه این بازی و گذر در شهر نورانی و پر زرق و برق آن و از همه مهم‌تر، در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves) مجازی – این بازیگر مشهور به عنوان یکی از شخصیت‌های داستانی بازی در آن ایفای نقش می‌کند – به پایان برسانند که متاسفانه به خواسته خود نخواهند رسید. اما هک کردن و چرخیدن در فضایی سایبرپانکی تنها به این بازی خلاصه نمی‌شود.

ما قصد داریم در این مطلب، چند بازی جایگزین برای تجربه در روزهای انتظارِ بازی Cyberpunk 2077 معرفی کنیم که تجربه آن‌ها برای کسانی که به داستان‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های سایبرپانکی و مبارزه با نظام سیاسی حاکم علاقه دارند، اصلاً خالی از لطف نخواهد بود.

بازی Observer

1 Observer

این تریلر علمی-تخیلی و روان‌شناختی تا جایی از سری Blade Runner الهام گرفته که از چهره و صدای برخی بازیگران این فیلم نیز بهره برده است. در این بازی از چهره روتخر هاور (Rutger Hauer) استفاده شده و دنیل لازارسکی (Daniel Lazarski) که نقش پلیس محقق را در فیلم Blade Runner ایفا کرده نیز به صداپیشگی در آن پرداخته است. شخصیت اصلی این بازی که یک پلیس است به جای جستجوی سرنخ‌ها و روال عادی تحقیق، از چیپ‌های پیشرفته‌ای برای بررسی ذهن ناخودآگاه مظنونان استفاده می‌کند. او این کار را با استفاده از قرار دادن ساعت هوشمندش در پشت سر مظنونان انجام می‌دهد. طبیعتاً، در این بازی شاهد محیط‌های تاریک و مرطوب و مملوء از نورهای نئونی و تبلیغات مختص آینده خواهید بود. این بازی در اصل یک شبیه‌ساز راه رفتن با کمی چاشنی اکشن محسوب می‌شود اما پیچیدگی‌های داستانی جالبی در خصوص آینده نوآر دارد که می‌تواند طرفداران بازی Cyberpunk 2077 را سرگرم سازد.

مطالب خواندنی:  تشکیل حلقه‌ای از زباله‌های فضایی در اطراف زمین همانند زحل

بازی Deus Ex: Mankind Divided

2 Deus Ex Mankind Divided

نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین عنوان به بازی Cyberpunk 2077 همین Deus Ex: Mankind Divided است که یک ماجراجویی جاه‌طلبانه همراه با مضامین مختلفی نظیر مخفی‌کاری، جنگ، حل رمز و راز، سیاست و چیزهای دیگری است و توانسته همه این مفهوم‌ها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کند و تجربه دلنشینی برای علاقه‌مندان این سبک ارائه دهد. بازیکن می‌تواند در طول داستان تصمیم‌های مختلفی بگیرد؛ تصمیم‌هایی که روی روند بازی تاثیرگذار هستند و چندین پایان مختلف را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. سیستم شخصی‌سازی یا سفارشی‌سازی بازی نیز بسیار گسترده است و می‌توانید ظاهر شخصیت خود را کاملاً دگرگون کنید.

بازی  Blade Runner

3 Blade Runner

یکی از بازی‌های عالی «گمشده» در تاریخ، همین ماجراجوییِ محصولِ سال ۱۹۹۷ میلادی است که به واسطه مشکلات حقوقی بیش از ۲۰ سال در دسترس قرار نداشته است. خوشبختانه این بازی مجدداً در سرویس GOG در دسترس قرار گرفته است؛ GOG به عنوان بخشی از رسالت خود، به احیای بازی‌های کلاسیک می‌پردازد و آن‌ها را برای رایانه‌های مدرن در دسترس قرار می‌دهد. به طرز شگفت‌آوری، این بازی کلاسیک تجربه زیبایی را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد و اگرچه گرافیک آن در حد بازی‌های دهه ۹۰ است اما باز هم این مورد چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند. علاوه بر این، نسخه بازسازی شده یا ریمستر شده بازی نیز چندی پیش معرفی شد که متاسفانه هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

اگر هیچ چیزی جز بازی Cyberpunk 2077 نمی‌تواند خواسته شما را برآورده کند، باید تا روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) صبر کنید. این بازی موردانتظار قرار است در تاریخ ذکر شده برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول‌های نسل نهمی یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.

مطالب خواندنی:  تجهیز گوشی‌های هوشمند به قابلیت تشخیص دوربین‌های مخفی

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.