• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد

  • کد خبر : 21384
  • 10 تیر 1399 - 21:05
تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد

سال گذشته، کوالکام نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۵۵ را با گرافیک سریع‌تر اعلام کرد و همین اتفاق احتمالاً امسال نیز رخ خواهد داد. انتظار می‌رود که تازه‌سازی چرخه میانی به سه ماهه سوم ۲۰۲۰ برسد و ظاهراً این طرح تغییر نکرده است؛ زیرا Ice Universe، افشاگر معروف (از طریق Android Authority) ادعا می‌‌کند که تراشه […]

سال گذشته، کوالکام نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۵۵ را با گرافیک سریع‌تر اعلام کرد و همین اتفاق احتمالاً امسال نیز رخ خواهد داد. انتظار می‌رود که تازه‌سازی چرخه میانی به سه ماهه سوم ۲۰۲۰ برسد و ظاهراً این طرح تغییر نکرده است؛ زیرا Ice Universe، افشاگر معروف (از طریق Android Authority) ادعا می‌‌کند که تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در تیرماه (ماه ژوئیه) اعلام می‌شود.

پیش از این، برخی از سردرگمی‌ها در مورد اینکه تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس پس از آن که گزارشی از چین منعکس شده است با استناد به مدیر بازاریابی شرکت Meizu، مبنی بر ورود آن، وارد کشور نخواهد شد.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ احتمالاً اولین تلفنی خواهد بود که توسط اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس پشتیبانی می‌شود

چند روز قبل از آن، این افشاگر، Ice Universe ادعا کرد که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس نیرو خواهد گرفت و اکنون، آن‌ها دوباره به تاریخ عرضه باز می‌گردند. تلفن‌های دیگری که ظاهرا تراشه جدیدی را در زیر این پنل دارند شامل گلکسی زد فلیپ ۵G، وان‌پلاس ۸T و ایسوس ROG فون III می‌شوند.

مشخصات فنی تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس SoC هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً این یک آپدیت بزرگ نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ نخواهد بود. ظاهراً این تغییرات شامل عملکرد تراشه مرکزی با حاشیه‌ای بهتر، رندر سریع‌تر گرافیکی و بهینه‌سازی بازی خواهد بود.

بنابراین، اگر شما در حال حاضر صاحب یک گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ هستید، شاید بهتر باشد که منتظر بمانید تا با تلفن‌های اسنپدراگون ۸۷۵ با قدرت روبرو شوید. تراشه جدید مبتنی بر فرآیند ۵ نانومتری خواهد بود که باعث می‌شود سریع‌تر و با صرفه‌تر از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ ۷ نانومتری استفاده شود. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، این گوشی با پایه جدید X60 5G نیز عرضه می‌شود که در داخل سیلیکون تعبیه خواهد شد. مودم جدید سرعت بیشتری نسبت به مودم فعلی اسنپدراگون X55 ارائه می‌دهد و ادغام آن با SoC نیز ممکن است باعث کاهش هزینه پرچمداران اندرویدی ۲۰۲۱ شود.

مطالب خواندنی:  لیست همه گوشی های شیائومی که آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.