• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

تصاویر جدیدی از مینی ون هیوندای کاستو ۲۰۲۲ منتشر شد

  • کد خبر : 29525
  • 06 مرداد 1400 - 23:40
تصاویر جدیدی از مینی ون هیوندای کاستو ۲۰۲۲ منتشر شد
شرکت هیوندای به‌تازگی تیزر جدیدی از مینی ون کاستو ۲۰۲۲ را در حساب رسمی ویبوی خود منتشر کرد که طراحی متفاوت این خودرو را نشان می‌دهد.

شرکت هیوندای به‌تازگی تیزر جدیدی از مینی ون کاستو ۲۰۲۲ را در حساب رسمی ویبوی خود منتشر کرد که طراحی متفاوت این خودرو را نشان می‌دهد. این در حالی است که تصاویر رسمی این خودروی ۷ نفره در ماه آپریل در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری چین (MIIT) به‌نمایش درآمده بوده بود. طراحی این مینی ون تا حدودی شبیه به توسان بوده که در آن از درهای کشویی استفاده شده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،طراحی چراغ‌های جلویی و عقبی این خودرو نیز شبیه به کراس‌اور کامپکت توسان می‌باشد. با این وجود، چراغ‌های عقبی کاستو ۲۰۲۲ به شکل حرف C طراحی شده است. کاستو ۲۰۲۲ تنها خودروی مینی ون هیوندای نبوده و قرار است که این شرکت کره‌ای خودروی استاریا را نیز به بازار عرضه کند. کاستو ۲۰۲۲ با ۱۹۴٫۹ اینچ طول، ۷۲٫۹ اینچ عرض و ۶۸٫۲ اینچ ارتفاع کمی کوچک‌تر از استاریا می‌باشد.

2022 hyundai custo teaser 1 e1627469323417

براساس اطلاعات منتشرشده در وبسایت MIIT، کاستو ۲۰۲۲ در کشور چین با موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری و توان ۱۶۷ اسب بخار (۱۲۵ کیلووات) عرضه خواهد شد. با توجه به قیمت اقتصادی کاستو ۲۰۲۲، انتظار می‌رود که این خودرو از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده کند. به‌نظر می‌رسد که کشور چین یکی از بازارهای هدف خودروهای مینی ون می‌باشد. در حالی که خودروهای لکسوس LM و بیوک G8 Avenir با قیمتی بالا در این کشور عرضه شدند، شرکت هیوندای خودروی کاستو ۲۰۲۲ را با قیمتی مناسب‌تر در دسترس کاربران چینی قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد خودروی کاستو ۲۰۲۲ چیست؟ آیا این مینی ون جدید هیوندای عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  تیزری از خودروی تمام برقی مرسدس EQE منتشر شد

منبع: Motor1 

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.