• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

راز تخم مرغ محبوب اینستاگرامی فاش شد!

  • کد خبر : 5407
  • 17 بهمن 1397 - 0:18
راز تخم مرغ محبوب اینستاگرامی فاش شد!

همانطور که احتمالا شما هم تا الان به این قضیه پی برده‌اید، چندی پیش تصویر یک تخم مرغ توانست به کمک کاربران اینستاگرام رکورد لایک را در این شبکه‌ی اجتماعی به نام خود ثبت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه‌ی خبر با ما همراه باشید.

d8b1d8a7d8b2 d8aad8aed985 d985d8b1d8ba d985d8add8a8d988d8a8 d8a7db8cd986d8b3d8aad8a7daafd8b1d8a7d985db8c d981d8a7d8b4 d8b4d8af 5c59f1975f4fc

همانطور که احتمالا شما هم تا الان به این قضیه پی برده‌اید، چندی پیش تصویر یک تخم مرغ توانست به کمک کاربران اینستاگرام رکورد لایک را در این شبکه‌ی اجتماعی به نام خود ثبت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه‌ی خبر با ما همراه باشید.

از این به بعد مورخان، تاریخ سوم فیبریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی را با دو واقعه‌ خواهند شناخت: اولین واقعه که به طور سالانه رخ می‌دهد و شامل مراسم بازگشایی فصل جدید مسابقات راگبی در ایالات متحده می‌شود و اما مورد دیگر که شاید مهم‌تر از مورد اول باشد، فاش شدن راز تخم مرغ مرموز و محبوب اینستاگرام در حاشیه‌ی افتتاحیه‌ی پنحاه و سومین فصل مسابقات راگبی امریکا (Super Bowl) می‌باشد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری‌های BuzzFeed News و Mashable، ریشه‌ی اصلی این تخم مرغ به یک آزانس خلاق تبلیغاتی در لندن می‌رسد. اما با این حال طرفداران این تخم مرغ محبوب باید همچنان منتظر بمانند تا زمانی که فصل پنجاه و سوم Super Bowl به پایان برسد و در آن زمان حقایق بیشتری از این پدیده‌ی اینستاگرامی را دریافت خواهند کرد. در نسخه‌ی ویژه‌ی شبکه‌ی Hulu ،این تخم مرغ مشهور یک ویدئو‌ی کوتاه سی ثانیه‌ای از خود منتشر کرد. در طی این ویدئو تخم مرغ مشهور همانطور که در حال ترگ برداشتن است، ابراز می‌دارد:

تازگیا من شروع به شکستن کردم!

و پس از این بخش اضافه می‌کند:

فشار شبکه‌های اجتماعی داره تاثیرشو روی من میزاره!

و در ادامه این تخم مرغ قبل از اینکه مجددا بازسازی انیمیشنی شود می‌گوید:

اگر شما هم در حال مبارزه با این فشار هستید، با کسی صحبت کنید.

آنگاه شاهد این هستیم که ترک‌های موجود بر روی پوسته‌ی این تخم مرغ بازسازی شده و تخم مرغ به حالت اولیه‌ی خود باز می‌گردد و با این جمله حرف خود را به اتمام می‌رساند:

ما از پس این کار بر‌می‌آیم!

و پس از این سخنرانی کوتاه آدرس وبسایت سلامت روانی امریکا نمایان می‌شود. پس از این ویدئو‌ی کوتاه، همانطور که انتظار می‌رفت هوادار این تخم مرغ فضای مجازی و توییتر را به تصاحب خود در می‌آورند. در ادامه‌ توییت برخی از این کاربران را در توییتر می‌خوانیم:

Hulu از تخم مرغ رو نمایی کرد و تمام آن در مورد حفظ سلامت روانی بود. من عاشق این تخم مرغ شدم!

– الکساندرا ایبل (@ AlexandraAble) 4 فوریه ۲۰۱۹

حالا این شد یک کار خوب! قدردان Hulu هستم برای این شاهکاری که توانسته استد در جهان از خود به جای بگذارد.

– دالتون موشر (@ Dalton_Brooke97) فوریه ۴، ۲۰۱۹

رونمایی از رکورد جهانی این تخم مرغ در شبکه‌ی Hulu واقعا غافلگیرانه بود. یک خداقوت می‌فرستم برای گروه سازنده‌‌ی این تبلیغات که خواستند از شهرت به دست آمده در مسیر درستی استفاده کنند.

– کارولین لاسکی (carolaskyn) 4 فوریه ۲۰۱۹

به دنبال توییت این کاربران، حساب توییتر سازمان سلامت روانی امریکا نیز در طی توییتی از این تخم مرغ به دلیل بازتاب دادن این معضل جهانی ،ابراز قدردانی و تشکر کرد:

ما می‌خواهیم از این تخم مرغ سخن‌گو تشکر کنیم که به این معضل مهم یعنی سلامت روانی پرداخته و امشب آن را در کانون توجهات قرار داده است. هرکسی شاید جرئت مبارزه برای حفظ سلامت روانی خود را در فضای عمومی نداشته باشد، ولی شما این کار را کردید و صدای یک پنجم جمعیت امریکا که با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می‌کنند را به گوش همه‌ی افراد رساندید.

از شما گروه تخم مرغی ممنونیم!

– بهداشت روان آمریکا (MentalHealthAm) 4 فوریه ۲۰۱۹

شاید هیچکسی نمی‌توانست حدث بزند که راز این تخم مرغ مرموز به این صورت افشاء شده و درون مایه‌ی مبارزه با آسیب‌های روانی را در خود گنجانده باشد. از بین تمامی احتمالاتی که ممکن بود این تخم مرغ آن را افشاء کند، شاید بتوان گفت مبارزه برای سلامت روانی یکی از بهترین روش‌های ممکن برای پایان یافتن این کمپین جهانی محسوب می‌شد. با این حال این مسئله همچنان حل نشده است که آیا این تخم مرغ از اول با چنین هدفی پست خود را در اینستاگرام گذاشت و یا اینکه تنها بعد از اینکه به پادشاه/ملکه‌ی اینستاگرام مبدل شد، تصمیم برای آن گرقت که دست تنها برای سلامت روانی انسان‌ها مبارزه کند! در مورد این سوال ما ،همچنان تخم مرغ مذکور سکوت اختیار کرده و جوابی به سوالات ما نداده است!

مطالب خواندنی:  ورزش به پیشگیری از افسردگی کمک می کند

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=5407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.