• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

ریزر کنترلر گیمینگ خود را برای پلتفرم اندروید منتشر کرد

  • کد خبر : 19324
  • 23 خرداد 1399 - 18:49
ریزر کنترلر گیمینگ خود را برای پلتفرم اندروید منتشر کرد

وقتی صحبت از لوازم جانبی گیمینگ می‌شود، شرکت ریزر (Razer) دوست دارد تمام زمینه‌ها را پوشش دهد. صفحه‌کلید، موس، هدفون‌ها و کنترلرها تنها بخشی از لوازم جانبی هستند که این شرکت ماه‌به‌ماه وارد بازار می‌کند. این بار ریزر آن دسته از کاربران اندروید را هدف گرفته که دوست دارند با گوشی خود بازی کنند. محصول […]

وقتی صحبت از لوازم جانبی گیمینگ می‌شود، شرکت ریزر (Razer) دوست دارد تمام زمینه‌ها را پوشش دهد. صفحه‌کلید، موس، هدفون‌ها و کنترلرها تنها بخشی از لوازم جانبی هستند که این شرکت ماه‌به‌ماه وارد بازار می‌کند.

این بار ریزر آن دسته از کاربران اندروید را هدف گرفته که دوست دارند با گوشی خود بازی کنند. محصول جدید ریزر با نام کیشی (Kishi)، یک کنترلر گیمینگ در سطح جهانی است که برای سازگاری با برخی از دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده است. این لوازم جانبی گوشی در رویداد CES 2020 در دی‌ماه (January) معرفی شد و توانست دو جایزه از این رویداد را نیز به خانه ببرد.

ریزر قول داده است که دکمه‌های پهن و چندمنظوره و اهرم شصتی با قابلیت فشاری، یک تجربه دقیق از هدایت را برای کاربران به ارمغان آورد. قابلیت‌های دیگر کیشی و دکمه شصتی ۸ جهته آن به کاربر این اجازه را می‌دهد که برخی دستورات را با یک کلیک اعمال کند که در صورت نبود دکمه یادشده، این امر امکان‌پذیر نبود.

طراحی عریض کیشی، این کنترلر را بسیار شبیه به کنترلر نیتندو سوئیچ کرده است، مخصوصا زمانی که گوشی خود را در میان آن قرار می‌دهید.  داشتن دو دکمه ماشه مانند آنالوگ (شبیه به L2 و R2 در کنترلر PS4 ) و دو دکمه فشاری آنالوگ (شبیه به R1 و L1 کنترلر Ps4) از دیگر خصوصیات ظاهری کیشی است.

کیشی با تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی سازگار است و اتصال مستقیم USB-C آن تجربه یک بازی بدون پرش را به کاربران هدیه می‌دهد. گوشی‌های زیر بخشی از گوشی‌های سازگار با کیشی هستند: گلکسی S8 و +S8، گلکسی S9 و +S9، گلکسی S10 و +S10، گلکسی S20 و +S20، گلکسی نوت ۸، گلکسی نوت ۹، گلکسی نوت ۱۰ و +۱۰، گوگل پیکسل ۲ و ۲XL، پیکسل ۳ و ۳XL، پیکسل ۴ و ۴XL، ریزر فون ۱ و ۲.

مطالب خواندنی:  بهترین لپ تاپ های نازک و سبک گیمینگ در سال ۲۰۲۰

ریزر کیشی هم‌اکنون در فروشگاه آمازون و فروشگاه ریزر با قیمت ۸۰ دلار در دسترس است. لازم به ذکر است نسخه مخصوص iOS  در تابستان منتشر خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.