• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

ساخت سریال لایو اکشن Cowboy Bebop توسط نتفلیکس تایید شد

  • کد خبر : 4119
  • 07 آذر 1397 - 18:43
ساخت سریال لایو اکشن Cowboy Bebop توسط نتفلیکس تایید شد

شبکه نتفلیکس از ساخت یک سریال لایو اکشن براساس انیمه محبوب Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) خبر داده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه Cowboy Bebop خبر داده است. این سریال لایو اکشن براساس یک انیمه محبوب به همین نام توسط استودیوی فیلمسازی Tomorrow Studios […]

20c4e4c0 2807 47f9 a631 bf3adeb2a20c

شبکه نتفلیکس از ساخت یک سریال لایو اکشن براساس انیمه محبوب Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه Cowboy Bebop خبر داده است. این سریال لایو اکشن براساس یک انیمه محبوب به همین نام توسط استودیوی فیلمسازی Tomorrow Studios در دست ساخت است و فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. با این حال، شبکه نتفلیکس هنوز تاریخی را برای انتشار سریال Cowboy Bebop اعلام نکرده است. طبق گفته شبکه Netflix، این سریال داستانی گروهی به نام بپاپ را روایت می‌کند که به دنبال دستگیری مجرمان و فراریان برای دریافت جایزه و پول هستند. اسپایک اسپیگل، جت بلک، فی ولنتاین و ادوارد وانگ اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند که هر کدام گذشته متفاوتی دارند. اعضای بیپاپ هرکدام دارای توانایی‌های مختلفی هستند که با استفاده از آن به اهداف خود می‌رسند.

انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. این انیمه ترکیبی منحصر به فرد از عناصر مختلف مثل عناصر وسترن و نوآر است و همچنین این انیمه دارای یک موسیقی متن جاز نیز است که این موسیقی متن توسط یوکو کانو نوشته و ساخته شده است. سال گذشته برای اولین‌بار خبر ساخت یک سریال لایو اکشن براساس انیمه کابوی بیپاپ منتشر شده بود. آندره نمک و جاش اپلبام، نویسندگان فیلمنامه فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol (ماموریت: غیرممکن – پروتکل شبح)، به‌همراه اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، نویسندگان فیلمنامه فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم Venom (ونوم)، به‌عنوان شورانر در سریال Cowboy Bebop حضور دارند.

مطالب خواندنی:  خواص آب انار: ۳۰ خاصیت آب انار برای سلامتی، پوست و مو +مضرات

کریستوفر یاست که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و داستان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را در کارنامه خود دارد، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول یا آزمایشی (پایلوت) سریال Cowboy Bebop را بر عهده داشته است. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه Cowboy Bebop، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. شبکه نتفلیکس سرمایه گذاری گسترده‌ای روی ساخت اقتباس‌های لایو اکشن یا انیمه‌های سریالی جدید کرده و این کمپانی اخیرا حقوق ساخت و انتشار انیمه Neon Genesis Evangelion (نئون جنسیس اونگلیون) را به دست آورده است و همچنین انیمه‌های دیگری مثل سریال Castlevania (کسلوانیا) و سریال Aggretsuko را نیز در دست ساخت دارد.

منبع:zoomg.ir

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.