• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

شرکت ویوو سیستم عامل اوریجین‌اواس را در ۲۸ آبان معرفی خواهد کرد

  • کد خبر : 26546
  • 20 آبان 1399 - 12:12
شرکت ویوو سیستم عامل اوریجین‌اواس را در ۲۸ آبان معرفی خواهد کرد

به‌تازگی، شرکت چینی ویوو (Vivo) تأیید کرده است که مشغول کار روی سیستم‌عامل جدیدی به نام اوریجین‌اواس (OriginOS) بوده است. این سیستم‌عامل جایگزینی برای رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده FunTouch OS خواهد بود. به گزارش مجله زیبایی سبز به از تکفارس:امروز، شرکت ویوو تأیید کرد که سیستم‌عامل اوریجین‌اوس در چهارشنبه ۲۸ آبان (۱۸ نوامبر) طی مراسم ویژه‌ای […]

به‌تازگی، شرکت چینی ویوو (Vivo) تأیید کرده است که مشغول کار روی سیستم‌عامل جدیدی به نام اوریجین‌اواس (OriginOS) بوده است. این سیستم‌عامل جایگزینی برای رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده FunTouch OS خواهد بود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به از تکفارس:امروز، شرکت ویوو تأیید کرد که سیستم‌عامل اوریجین‌اوس در چهارشنبه ۲۸ آبان (۱۸ نوامبر) طی مراسم ویژه‌ای در شنژن (Shenzhen) چین معرفی خواهد شد. این سیستم‌عامل دارای طراحی موسوم به انتروپومورفیک (Anthropomorphic) خواهد بود و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید را برای کاربران فراهم خواهد کرد

OriginOS Launch Date e1604984105130

در تیزر قبلی این سیستم‌عامل، مشخص شد که پروژه جدید شرکت ویوو توسط شرکت اوریجین استودیو توسعه می‌یابد. شعار این شرکت Brave New World است. این شعار تأییدکننده ظاهر کاملاً جدید اوریجین‌اواس خواهد بود.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که این سیستم‌عامل دارای دو رابط کاربری خواهد بود: اوریجین‌اواس و رابط کاربری اصلی اندروید. خوشبختانه کاربران می‌توانند به‌دلخواه از هر یک از این دو رابط کاربری استفاده کنند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که شرکت ویوو اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محصولات مختلفی را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۰ معرفی کند.

این کمپانی قبلاً اعلام کرد که رابط کاربری جدید برای تلفن‌های هوشمند قبلی این شرکت نیز قابل‌استفاده خواهد بود. برای آن‌که بدانیم دقیقه کدام دستگاه‌ها از این رابط کاربری پشتیبانی خواهند کرد، باید صبر کنیم.

مطالب خواندنی:  iQOOC پوستر تبلیغاتی گوشی جدید خود را منتشر کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.