مواد لازم برای چيز كيک با ليدی فينگر :
| خامه صبحانه | ٤ بسته |
| پنير ماسكارپونه | ٢ بسته |
| وانيل | نصف قاشق مرباخوری |
| پودر ژلاتين | ٢ قاشق غذاخوری |
| بيسكوييت ليدی فينگر | ٢ بسته |
| شكر | ١٥ قاشق غذاخوری |
طرز تهیه چيز كيک با ليدی فينگر:
به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،برای تهیه چیز کیک ابتدا پنير و خامه و وانيل را با هم، هم بزنيد سپس ژلاتين را به روش بن ماری حل كنید و اجازه بدهید خنک شود و بعد داخل خامه و پنیر بریزید و حسابی هم بزنید تا يک دست شود.
قالب كمربندی و بردارید و كمی از مايه را کف قالب بریزید بيسكوييت ها را دور تا دور قالب بچینید بعد روی مواد هم بیسکوییت بچینید و دوباره از مواد پنیر بریزید به صورت لایه لایه قرار بدهید به اندازه ای که قالبتان پر شود در لایه آخر از مواد پنیری بریزید.
سپس روی آن مايه بریزید و آن را چند ساعتی داخل یخچال قرار بدهید بعد از بسته شدن کامل چیز کیک قالب را به آرامی باز کنید. سپس روی چیزکیک تان را با سلیقه خود تزیین کنید.

