• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

عرضه Kia Soul EV حداقل به سال ۲۰۲۱ موکول شده است

  • کد خبر : 13101
  • 30 مهر 1398 - 9:40
عرضه Kia Soul EV حداقل به سال ۲۰۲۱ موکول شده است

خودروی کیای موردعلاقه طرفداران، به نسل سوم این اتومبیل در سال ۲۰۱۸ بازگشته، اما این بار کاملاً الکتریکی شده است. Kia Soul EV در عمل گم شده‌ است. خبرهای ناخوشایندی برای کسانی که به دنبال این ماشین الکتریکی هستند، داریم. Green Car Reports در روز پنج شنبه گزارش داد که  عرضه Soul EV حداقل برای […]

خودروی کیای موردعلاقه طرفداران، به نسل سوم این اتومبیل در سال ۲۰۱۸ بازگشته، اما این بار کاملاً الکتریکی شده است. Kia Soul EV در عمل گم شده‌ است. خبرهای ناخوشایندی برای کسانی که به دنبال این ماشین الکتریکی هستند، داریم.

Green Car Reports در روز پنج شنبه گزارش داد که  عرضه Soul EV حداقل برای سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاده است. Roadshow نیز در اردیبهشت‌ماه (مه) گذشته گزارش کرده بود که عرضه این خودرو تا زمانی در سال ۲۰۲۰ به تعویق می‌افتد. انتظار می‌رفت که این ماشین در بهار امسال به‌عنوان یک مدل ۲۰۲۰ معرفی شود، اما اکنون ما به سمت ۲۰۲۰ در حال حرکت هستیم و در این سال تعداد زیادی از اتومبیل‌های مدل ۲۰۲۰ به فروشندگان ارسال می‌شود اما ظاهراً این ماشین خیر. در حال حاضر، این شرکت خودروسازی کره‌ای یک سال دیگر را به جدول زمانی خود اضافه کرده است. یکی از نمایندگان شرکت کیا تأیید کرده که این خودرو در سال جاری عرضه نخواهد شد.

roadshow از کیا جهت کسب اطلاعات بیشتر سؤالاتی را پرسید، ازجمله اینکه آیا Soul EV هنوز هم محدوده ۲۴۳ مایلی برآورده شده توسط سازمان حفاظت محیط‌زیست آمریکا (EPA) را فراهم می‌کند (EPA این خودرو را پیش‌تر به‌عنوان مدل ۲۰۲۰ در اوایل امسال بررسی کرده بود)، اما این شرکت واکنشی دراین‌باره نشان نداد.

Soul EV به یک باتری Niro EV 64-kWh لیتیوم یونی مجهز بوده و همچنین شرکت کیا می‌گوید که باتری محدود و موتور این ماشین، مسئول تأخیرهای این خودرو هستند. محور انتقال قدرت الکتریکی این ماشین ۲۰۱ اسب‌ بخار قدرت و حدود ۲۹۱ پوند گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید.

مطالب خواندنی:  نتایج بنچمارک گوگل پیکسل ۴a در آستانه معرفی آن منتشر شد

زمانی که این ماشین درنهایت عرضه شد، انتظار نداشته باشید که آن در ۵۰ ایالت آمریکا عرضه شود، در عوض، کیا بیشتر بازارهایی را هدف قرار خواهد داد که پذیرای اتومبیل‌های برقی هستند؛ ایالت‌هایی مانند کالیفرنیا (ایالت‌های ساحلی). این شرکت در حال حاضر خودروهای الکتریکی خود را در ۱۳ ایالت به فروش می‌رساند.

در این میان، نسل سوم استاندارد Soul توسط فروشندگان سراسر ایالات‌متحده به فروش می‌رسد. این خودروی بازنگری‌شده یک ظاهر جدید، فناوری بهتر و همچنین دو انتخاب موتوری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد: اولی یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری خطی که در بیشتر این خودروها موجود است و دیگری نیز، یک موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندری که قدرت بیشتری را به این مکعب متحرک اضافه می‌نماید.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.