• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

فیسبوک بالاخره کنترل‌های ویدیو مانند نوار لغزنده را اضافه می‌کند

  • کد خبر : 46119
  • 15 فروردین 1403 - 21:40
فیسبوک بالاخره کنترل‌های ویدیو مانند نوار لغزنده را اضافه می‌کند
آخرین نوآوری این پلتفرم دیر به میدان آمده است.

فیسبوک بالاخره کنترل‌های ویدیو مانند نوار لغزنده را اضافه می‌کند

آخرین نوآوری این پلتفرم دیر به میدان آمده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از اینجگت، شاید تب و تاب فیسبوک لایو دیگر به گذشته تعلق داشته باشد، اما متا همچنان سعی دارد این پلتفرم را برای ویدیو مناسب کند. این شرکت از یک پخش کننده ویدیوی جدید برای نمایش یکنواخت Reels، محتوای طولانی‌تر و ویدیوهای زنده در برنامه فیسبوک رونمایی کرده است.

یکی از بزرگترین تغییرات این است که همه ویدیوهای فیسبوک اکنون به صورت تمام صفحه نمایش داده می شوند – حتی ویدیوهای افقی. ویدیوها به طور خودکار به صورت عمودی پخش می شوند، اما اکنون می توانید تلفن خود را به پهلو بچرخانید تا بیشتر محتوای افقی را در کل دستگاه خود تماشا کنید.

فیسبوک اکنون مانند بسیاری از ویدیوهای تیک تاک، یک اسلایدر در پایین صفحه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به سرعت در ویدیو حرکت کنید. این به‌روزرسانی همچنین برخی از ویژگی‌های مشابه استریم‌هایی مانند نتفلیکس را در برنامه‌هایشان ارائه می‌کند، مانند گزینه پرش به جلو یا عقب ۱۰ ثانیه. متا ادعا می کند که اکنون “توصیه های ویدیویی مرتبط تر” با تمام طول ها را در تب ویدیو و فید خود دریافت خواهید کرد. این شرکت همچنین تعداد حلقه‌های نمایش داده شده در فیسبوک را افزایش خواهد داد.

این پخش کننده ویدیو در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در ایالات متحده و کانادا عرضه می شود و کنترل های جدید طی چند هفته آینده راه اندازی می شوند. کل به‌روزرسانی باید در ماه‌های آینده به صورت جهانی در دسترس باشد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.