• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

قیمت خودروی کیا سورنتو ۲۰۲۲ مشخص شد

  • کد خبر : 29950
  • 07 شهریور 1400 - 10:34
قیمت خودروی کیا سورنتو ۲۰۲۲ مشخص شد
کمپانی کیا قیمت خودروی سورنتو 2022 را اعلام کرد. تغییرات ایجادشده در این نسخه از خودروی سورنتو شامل افزایش نسبی قیمت و گسترش نسخه‌های مختلف آن شده است.

کمپانی کیا قیمت خودروی سورنتو ۲۰۲۲ را اعلام کرد. تغییرات ایجادشده در این نسخه از خودروی سورنتو شامل افزایش نسبی قیمت و گسترش نسخه‌های مختلف آن شده است. خودروی سورنتو PHEV 2022، که اوایل ماه جاری معرفی شده بود، نیز یکی از نسخه‌های جدید سورنتو ۲۰۲۲ خواهد بود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،به جز لوگوی جدید شرکت کیا، تغییرات دیگری در بخش خارجی خودروی سورنتو ۲۰۲۲ مشاهده نمی‌شود. کیا همچنین پکیج X-Line را به‌دلیل محبوبیت بالا به نسخه‌های EX و S این خودرو اضافه کرده است. سورنتو هایبرید نیز به سیستم انتقال تمام چرخ متحرک (با چرخ‌های ۱۹ اینچی برای نسخه‌ی EX) مجهز خواهد شد. همچنین تمام نسخه‌های S و بالاتر از صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۲۵ اینچی استفاده خواهند کرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/08/ezgif-6-5e5476f8b04f.jpg

کیا نسخه‌ی دیفرانسیل جلوی LX را ۲۹٫۴۹۰ دلار قیمت‌گذاری کرده که از نسخه‌ی فعلی ۱۰۰ دلار گران‌تر است. اضافه‌کردن سیستم تمام چرخ متحرک به این خودرو ۱٫۸۰۰ دلار به آن اضافه می‌کند و سیستم تمام چرخ متحرک X-Line نیز ۲۰۰۰ دلار هزینه‌ی اضافی در بر خواهد داشت. قیمت نسخه‌ی هایبریدی سورنتو ۲۰۲۲ نیز از ۳۳٫۹۹۰ دلار آغاز می‌شود. کیا هنوز قیمت نسخه‌ی پلاگین هایبرید این خودرو را اعلام نکرده است.

نظر شما در مورد خودروی کیا سورنتو ۲۰۲۲ چیست؟ آیا از تغییرات ایجادشده در این خودرو رضایت دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.