• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

ممکن است که Fire TV از +Disney پشتیبانی ننماید

  • کد خبر : 11487
  • 13 مهر 1398 - 18:09
ممکن است که Fire TV از +Disney پشتیبانی ننماید

به گفته وال استریت ژورنال، این امکان وجود دارد که Amazon Fire TV تنها پلتفرم بزرگ استریم باشد که در زمان عرضه، از Disney+ پشتیبانی ننماید، زیرا دو شرکت دیزنی و +ESPN درگیر مشاجرات مرتبط با تبلیغات آمازون هستند. اگر دیزنی با سیاست تبلیغاتی آمازون موافق نباشد، امکان دارد که تعدادی از اپلیکیشن‌های مرتبط با […]

به گفته وال استریت ژورنال، این امکان وجود دارد که Amazon Fire TV تنها پلتفرم بزرگ استریم باشد که در زمان عرضه، از Disney+ پشتیبانی ننماید، زیرا دو شرکت دیزنی و +ESPN درگیر مشاجرات مرتبط با تبلیغات آمازون هستند.

اگر دیزنی با سیاست تبلیغاتی آمازون موافق نباشد، امکان دارد که تعدادی از اپلیکیشن‌های مرتبط با این شرکت و همچنین سرویس پخش مسابقات ورزشی +ESPN، از Fire TV حذف شوند. از آنجا که دیزنی در تلاش جهت عرضه مستقیم محصولات خود به مصرف‌کنندگان و رقابت با غول‌های پخش ویدیویی مانند نت‌فلیکس است، بنابراین قرارگیری اپلیکیشن‌های این شرکت در Fire TV آمازون حیاتی خواهد بود. Fire TV دومین توزیع‌کننده عمده اپلیکیشن‌های استریم است. براساس گزارش وال استریت ژورنال، این اختلافات، ناشی از تمایل آمازون برای جذب درصد قابل‌ توجهی از تبلیغات برنامه‌های دیزنی است، اما دیزنی در برابر این خواسته مقاومت می‌کند.

نزاع بین آمازون و سایر شرکت‌ها از جمله اپل و گوگل، Fire TV را از سایر برنامه‌های محبوب دیگر محروم کرده است. یوتیوب یک از این مثال‌ها است، این پلتفرم ویدیویی تا امسال که آمازون و گوگل (شرکت مادر یوتیوب) توانستند بر سر فعالیت برنامه رسمی یوتیوب به توافق برسند، در Fire TV وجود نداشت. قبل از  امسال، آمازون از این برنامه پشتیبانی نمی‌کرد و گوگل نیز به کاربران کروم‌کست (Chromecast) توانایی اتصال به Amazon Prime Video را نمی‌داد.

دسترسی آسان مصرف‌کنندگان به سرویس‌های استریم برای شرکت‌هایی مانند دیزنی حیاتی است، مخصوصاً هنگامی که روز‌به‌روز سرویس‌های بیشتری راه‌اندازی می‌شوند. منابعی به این خبرگزاری اطلاع داده‌اند که هنوزهم امکان توافق وجود دارد، و همچنین هیچ‌گونه ضرب‌الاجلی در رابطه با زمان پایان مذاکرات بین آمازون و دیزنی اعلام نشده است.

مطالب خواندنی:  آیفون SE منسوخ شد؛ نخرید

البته این دو شرکت پیش از شروع سرویس پخش دیزنی، رابطه چندانی با یکدیگر نداشته‌اند. +Disney در آبان‌ماه (نوامبر) و در تعداد محدودی از کشورها، به ازای هزینه ۶٫۹۹ دلار در ماه راه‌اندازی خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.