• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

موتورولا بر روی دو گوشی ۵G با نمایشگرهای آبشاری کار می‌کند

  • کد خبر : 14749
  • 20 بهمن 1398 - 16:01
موتورولا بر روی دو گوشی ۵G با نمایشگرهای آبشاری کار می‌کند

موتورولا در حالا کار بر روی دو گوشی با نمایشگر آبشاری (حالت خمیده در کناره‌ها) است. اما ظاهرا نمایشگر این گوشی‌ها برخلاف صفحه‌نمایش هواوی میت ۳۰ پرو و ویوو نکس ۳ ۵G کاملا خمیده نیست. بدین ترتیب، شاهد فضای بیشتری در کناره‌ها برای سخت‌افزارهای داخل هندست‌ها خواهیم بود. این، خبر خوبی برای کسانی است که […]

موتورولا در حالا کار بر روی دو گوشی با نمایشگر آبشاری (حالت خمیده در کناره‌ها) است. اما ظاهرا نمایشگر این گوشی‌ها برخلاف صفحه‌نمایش هواوی میت ۳۰ پرو و ویوو نکس ۳ ۵G کاملا خمیده نیست.

بدین ترتیب، شاهد فضای بیشتری در کناره‌ها برای سخت‌افزارهای داخل هندست‌ها خواهیم بود. این، خبر خوبی برای کسانی است که فکر می‌کنند راهکار دو بار ضربه (double tap) هواوی خوب کار نمی‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که هول پانچ برای دوربین سلفی در بالای نمایشگر، کوچک‌تر از نمونه موجود بر روی وان ویژن و وان اکشن است.

در هر صورت، این دو گوشی دارای نمایشگرهای آبشاری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهند بود. یکی از هندست‌ها، موتورولا اج پلاس (برای اپراتور ورایزن) خواهد بود که در داخل خود از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. اسم رمز آن، “burton” است و یک باتری ۵۱۶۹ میلی‌آمپرساعتی دارد.

گوشی دیگر، یک میان‌رده پیشرفته (با اسم رمز “racer 5G”) خواهد بود و از اسنپدراگون ۷۳۵(G) بهره خواهد برد. همانطور که از اسمش پیداست، این هندست از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. اج پلاس هم مطمئنا دارای این فناوری خواهد بود.

توسعه‌دهندگان XDA جزئیات بیشتری را درباره گوشی دوم منتشر کرده‌اند. طبق این اطلاعات، دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل، ظرفیت باتری آن ۴۶۶۰ میلی‌آمپرساعت و ترکیب حافظه‌اش ۶/۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

این گوشی‌ها، به غیر از ورایزن، تحت برند موتو وان فروخته خواهند شد. نام دقیق خرده‌فروشی آن‌ها و برندینگ آن‌ها برای نمایشگر آبشاری هنوز تائید نشده است.

براساس اطلاعات XDA، کناره‌های خمیده نمایشگرها، با قابلیت Moto Edge Assistant استفاده خواهند شد. یکی از کاربردهای آن، اختصاص ژست‌های حرکتی به دو بار ضربه (برای مثال سوئیچ کردن بین اپلیکیشن‌ها) خواهد بود. همچنین قابلیتی به نام Moto Gametime وجود دارد که می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها را بلاک کند و روشنایی صفحه را قفل کند. قابلیت دیگر، Moto Audio است که به طور خودکار، تنظیمات equalizer را برای تطبیق محتوای صوتی تنظیم خواهد کرد.

مطالب خواندنی:  حالا می‌توانید کوپایلت را جایگزین گوگل اسیستنت یا بیکسبی در گوشی خود کنید

انتظار می‌رود که رویداد موتورولا در کنگره جهانی موبایل در تاریخ ۲۳ فوریه، شامل معرفی یک پرچمدار و سه گوشی دیگر (دو هندست بالا و دو عضو جدید از خانواده G یعنی موتو G8 و موتو G Stylus) باشد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.