• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

ویژگی‌های سیستم‌عامل iOS 14 فقط مختص کارکنان اپل خواهد بود

  • کد خبر : 20176
  • 30 خرداد 1399 - 21:51
ویژگی‌های سیستم‌عامل iOS 14 فقط مختص کارکنان اپل خواهد بود

حدودا یک هفته دیگر، اپل کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2020 را پخش خواهد کرد و ما در مورد ویژگی‌های جدید iOS 14 که در مهرماه (سپتامبر) آینده ارائه می‌شود، ایده‌های خوبی خواهیم داشت. به دلیل بیماری همه‌گیری ویروس کرونا، اپل تصمیم گرفته بود مراسم WWDC را به طور آنلاین در اسفندماه (مارس) برگزار کند. فقط هفته […]

حدودا یک هفته دیگر، اپل کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2020 را پخش خواهد کرد و ما در مورد ویژگی‌های جدید iOS 14 که در مهرماه (سپتامبر) آینده ارائه می‌شود، ایده‌های خوبی خواهیم داشت. به دلیل بیماری همه‌گیری ویروس کرونا، اپل تصمیم گرفته بود مراسم WWDC را به طور آنلاین در اسفندماه (مارس) برگزار کند. فقط هفته گذشته، این شرکت برنامه‌ای از وقایع را منتشر کرد که هم‌اکنون می توانید در وب‌سایت Apple Developer یا در اپلیکیشن Apple Developer مشاهده کنید.

ویژگی ضبط مکالمه برای iOS 14 برای کاربران در دسترس نخواهد بود

Keynote، که اپل گفته است آخرین به‌روزرسانی‌ها و نوآوری‌های نرم‌افزاری را شامل می‌شود، ساعت ۹ صبح ۲ تیرماه (۲۲ ژوئن) آغاز می‌شود. این وضعیت متعلق به سیستم‌عامل اتحادیه است که با جزئیات بیشتر درباره برخی از تغییرات سیستم‌عامل اپل صحبت می‌کند. هر دوی آن‌ها رایگان هستند تا بتوانند با Keynote از Apple.com، وب‌سایت Apple Developer، برنامه Apple Developer، برنامه Apple TV و YouTube مشاهده شوند. Platforms State of Union همچنین رایگان است و از طریق برنامه و وب‌سایت Apple Developer پخش می‌شود.

fone

ویژگی‌ای که ضبط تماس‌های تلفنی در آیفون را در iOS 14 به کاربران ارائه نمی‌دهد

یکی از ویژگی‌های جدید شایعه شده برای سیستم‌عامل iOS 14 به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌های صوتی و FaceTime را ضبط کنند. به گفته IT Home (از طریق ۹to5Mac)، شخصی در Jailbreak یک تصویر مهندسی سیستم فاش شده را دریافت کرده است. تصویر نشان ‌می‌دهد که کاربر برای ضبط آن مجوز لازم را از طرف دیگر تماس گرفته است. علاوه بر این، به محض روشن شدن فعال کردن ضبط تماس صوتی، کاربر مجاز نیست آیفون خود را با کسی به اشتراک بگذارد. اما پیش از آنکه با این قابلیت ضبط مکالمه هیجان‌زده شوید، باید بگوییم که به نظر می‌رسد این ویژگی برای عموم مردم منظور نشده باشد.

مطالب خواندنی:  گوگل نحوه توزیع نسخه های مختلف اندروید را منتشر شد؛ اندروید ۱۰ در صدر

منابعی که در ۹to5Mac درباره این قابلیت بحث کرده بودند، نشان می‌داد که این ویژگی وجود دارد، اما آن‌ها همچنین خاطرنشان کردند که این فقط برای کارکنان داخلی اپل است. انتظار می‌رود که حالت دوم با آزمایش سناریوهای خاصی که ممکن است کاربران سیستم‌عامل iOS 14 تجربه کنند، از آن در روند از بین بردن اشکالات و ایرادات سیستم‌عامل iOS 14 استفاده کند. و اخطار عدم اشتراک آیفون در هنگام فعال شدن این ویژگی، علامت دیگری است که ضبط تماس‌ها برای کارمندان اپل در نظر گرفته شده است.

طبق گزارش‌ها، گوگل در حال آزمایش ویژگی مشابه برای تلفن‌های اندرویدی است که در برنامه تلفن‌های گوگل قرار گرفته است. در ماه فروردین‌ماه (آوریل)، برخی از کاربران اندرویدی در هند نیز مشتاق این بودند که گوشی آن‌ها قابلیت ضبط مکالمات تلفنی را دارد یا خیر.

یک صفحه پشتیبانی از گوکل برای این ویژگی کشف شد که گفته است:

می‌توانید از برنامه تلفن خود برای ضبط تماس و گوش دادن به ضبط‌های ذخیره شده استفاده کنید. فقط برخی دستگاه‌ها و اپراتورها از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. ضبط مکالمه در همه کشورها و مناطق موجود نیست.

مشابه هشدار اپل، به کاربران اندرویدی برای اولین بار گفته شد در صورت پیروی از قوانین محلی از این ویژگی استفاده کنند. گوگل اظهار داشت که در برخی از حوزه‌های قضایی رضایت به ضبط تماس از طرفین درگیر لازم است.

هنگامی که یک کاربر اندرویدی شروع به ضبط می‌کند، یک طرف دیگر از تماس از طرف تلفن شنیده می‌شود و به او می‌گوید ضبط شده است. هنگامی که ضبط متوقف می‌شود، طرف مقابل می‌گوید که ضبط پایان یافته است. با این حال، هنوز این ویژگی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

مطالب خواندنی:  آپدیت کردن آیفون نو بدون باز کردن جعبه

اکنون که اشاره کردیم که در سیستم‌عامل iOS 14 چه چیزی نخواهد بود، انتظار داریم اپل سفارشی‌سازی صفحه اصلی را برای iOS 14 به همراه ابزارک‌های سبک اندروید ارائه دهد. سایر ویژگی‌های جدید می‌تواند شامل قابلیت سیری (Siri) آفلاین، مترجم داخلی، نقشه‌های واقعیت افزوده (AR)، جمع‌آوری iMessage، تصویر در تصویر برای فیلم‌ها، یک برنامه تناسب اندام و موارد دیگر باشد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.