• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

پرچم‌دار درراه اوپو یک تراشه کوالکوم سفارشی خواهد داشت

  • کد خبر : 26428
  • 08 آبان 1399 - 10:10
پرچم‌دار درراه اوپو یک تراشه کوالکوم سفارشی خواهد داشت

مجله زیبایی سبز:انتظار می‌رود کوالکوم تراشه پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را در تاریخ ۱۱ آذرماه (December 1) معرفی کند. این تراشه جدید قرار است جایگزین اسنپ‌دراگون ۸۶۵ شود که به بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار امسال که سیستم‌عامل اندروید داشتند نیرو بخشید. یک خبرچی چینی ادعا کرده است به‌زودی یک تراشه سفارشی‌شده […]

مجله زیبایی سبز:انتظار می‌رود کوالکوم تراشه پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را در تاریخ ۱۱ آذرماه (December 1) معرفی کند. این تراشه جدید قرار است جایگزین اسنپ‌دراگون ۸۶۵ شود که به بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار امسال که سیستم‌عامل اندروید داشتند نیرو بخشید. یک خبرچی چینی ادعا کرده است به‌زودی یک تراشه سفارشی‌شده برای مشتری با نام احتمالی اسنپ‌دراگون ۸۷۰ از راه خواهد رسید و میهمان یک گوشی هوشمند اوپو می‌گردد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اسنپ‌دراگون ۸۷۰ یک نام رسمی نیست، اما به نظر می رسد این قطعه از تراشه درراه SD875 قدرت کمتری داشته باشد. با استناد به خبرچی یادشده، تراشه SD870 که با فرکانس ۳٫۲GHz محاسبات را انجام می‌دهد از لحاظ نظری قدرت بیشتری از SD865 خواهد داشت.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد تراشه مورد‌بحث یک قطعه سفارشی‌سازی شده است که در یک گوشی هوشمند پرچم‌دار اوپو به‌کار خواهد رفت. هنوز مشخص نیست که چه زمانی کوالکوم یا اوپو جزئیات بیشتری از این تراشه را منتشر می‌کنند. افزون بر این، نام گوشی هوشمند استفاده‌کننده از SD870 نیز فعلاً مخفی مانده است.

با این حال، یک گوشی اوپو با شماره مدل PERM00 در انتظار رونمایی رسمی در چین است. این دستگاه به‌تازگی در مؤسسه TENAA با تمام جزئیات ظاهر شده است. این گوشی هوشمند با ابعادی برابر با ۱۶۲٫۵ در ۷۵٫۱ در ۹٫۱ میلی‌متر دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +FHD است. این دستگاه با یک باتری ۴,۹۰۰mAh وزنی برابر با ۱۹۴ گرم دارد. انتظار می‌رود این محصول در سه رنگ سبز، خاکستری و آبی پای به بازار چین بگذارد.

مطالب خواندنی:  شرکت ویوو سیستم عامل اوریجین‌اواس را در ۲۸ آبان معرفی خواهد کرد

گمان می‌رود اوپو PERM00 با گزینه‌های پیکربندی حافظه موقت (RAM) 6 و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت وارد بازار شود و حسگر اثرانگشتی که در قسمت کناری آن تعبیه شده است. دوربین جلوی این گوشی هوشمند ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد و مجموعه چهارتایی دوربین پشت آن شامل لنز‌های ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی است.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.