• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

پلی استیشن ۵ انتقال به بخش‌های مختلف بازی را ساده می‌کند

  • کد خبر : 23726
  • 08 مرداد 1399 - 19:20
پلی استیشن ۵ انتقال به بخش‌های مختلف بازی را ساده می‌کند

کنسول بازی جدید سونی موسوم به پلی استیشن ۵ دارای قابلیت منحصر به فردی است که انتقال به بخش‌های مختلف بازی‌های ویدئویی را قبل از اتمام مراحل قبلی ممکن می‌کند. روند عادی اجرای بازی‌های ویدئویی مبتنی بر پشت سرگذاردن مرحله به مرحله بازی‌های مختلف است، اما در کنسول پلی استیشن ۵ این وضعیت نیز تغییر […]

کنسول بازی جدید سونی موسوم به پلی استیشن ۵ دارای قابلیت منحصر به فردی است که انتقال به بخش‌های مختلف بازی‌های ویدئویی را قبل از اتمام مراحل قبلی ممکن می‌کند.

روند عادی اجرای بازی‌های ویدئویی مبتنی بر پشت سرگذاردن مرحله به مرحله بازی‌های مختلف است، اما در کنسول پلی استیشن ۵ این وضعیت نیز تغییر می‌کند و کاربران می‌توانند در صورت تمایل به قلب بازی‌های گوناگون منتقل شوند.

وقتی کاربران اجرای یک بازی را در کنسول‌های بازی مختلف انتخاب می‌کنند، باید آن را از ابتدا به پیش ببرند و مراحل گوناگون را به اتمام برسانند. در نهایت بعد از طی مراحل مختلف یک بازی به اتمام می‌رسد. اما پلی استیشن ۵ دارای قابلیتی موسوم به فعالیت هاست که انتقال به بخش‌های متنوع بازی‌ها قبل از اتمام مرحله قبلی را ممکن می‌کند.

البته اینکه انتقال یادشده چگونه صورت می‌گیرد و آیا کاربران بازی‌ها در این مورد آزادی عمل دارند یا خیر هنوز به صورت یک راز باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد تا زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شود. این قابلیت می‌تواند نحوه اجرای بازی‌های چندکاربره یا مأموریت‌های بازی‌های گوناگون را متحول کند.

منبع:مهر،اسلش گیر،

مطالب خواندنی:  عرضه رایانه جان سخت برای فعالیت در میدان‌های نفتی و گازی
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.