• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

گلکسی اس ۲۰ لایت ۵G تحت عنوان متفاوتی در CES 2021 حضور خواهد داشت

  • کد خبر : 19322
  • 23 خرداد 1399 - 18:44
گلکسی اس ۲۰ لایت ۵G تحت عنوان متفاوتی در CES 2021 حضور خواهد داشت

در بین گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ پلاس (یا نوت ۲۰ اولترا) گلکسی فولد ۲، گلکسی زد فلیپ ۵G و تعدادی از سری میان‌رده‌های سری A، انتظار می‌رود حداقل یک ویژگی را که قبلاً صرفاً برای دستگاه‌های رده‌بالا سامسونگ اختصاص داده شده، ارائه دهند. این شرکت در حال حاضر دارای تعداد کاملی از تلفن‌های هوشمند […]

در بین گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ پلاس (یا نوت ۲۰ اولترا) گلکسی فولد ۲، گلکسی زد فلیپ ۵G و تعدادی از سری میان‌رده‌های سری A، انتظار می‌رود حداقل یک ویژگی را که قبلاً صرفاً برای دستگاه‌های رده‌بالا سامسونگ اختصاص داده شده، ارائه دهند. این شرکت در حال حاضر دارای تعداد کاملی از تلفن‌های هوشمند جالبی است که در آینده عرضه خواهند شد.

اما ظاهرا، براساس دسته‌ای از منابع، نشریات و افشاگرها، هنوز یک اسم بزرگ از گوشی هوشمند سامسونگ در این لیست وجود دارد. وب‌سایت SamMobile امروز نسخه جدیدی از گلکسی اس ۲۰ را به زودی رونمایی می‌شود را تأیید خواهد کرد، که به نظر می‌رسد نظریه‌ای است که حداقل تا حدودی توسط ماکس وینباخ (Max Weinbach) شرکت XDA و تحلیلگر زنجیره تأمین راس جوان (Ross Young) پشتیبانی می‌شود.

در حالی که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، امکان دارد این گوشی به طور کاملاً مخفی می‌تواند در آذرماه یا دی‌ماه (دسامبر ۲۰۲۰ یا ژانویه ۲۰۲۱) تحت عنوان گلکسی اس ۲۰ FE یا نسخه فن اس ۲۰ به طور رسمی رونمایی شود. این شایعات ما را به سال ۲۰۱۷ باز می‌گردانند، هنگامی که سامسونگ از نسخه محدود  گلکسی نوت FE پرده‌برداری کرد که در واقع نسخه‌ای از نسخه گلکسی نوت ۷ از سال ۲۰۱۶ بود که دارای یک باتری کوچک‌تر بود. این قطعاً یک خاطره عجیب و غریب است که می‌تواند بعد از این همه سال دوباره تکرار شود، بنابراین شاید این شرکت صرفاً قبل از انتشار آن این گوشی را به عنوان گکسی اس ۲۰ لایت معرفی کرده بود. مطمئناً این در آینده بیشتر منطقی خواهد بود، به خصوص وقتی شماره‌های مدل SM-G780 و SM-G781 را به اصطلاح گلکسی اس ۲۰ FE در نظر بگیرید، که به وضوح می‌توان دید که به شماره مدل SM-G770 مربوط به گلکسی اس ۲۰ لایت مربوط می‌شوند.

مطالب خواندنی:  تصویری جدید از گلکسی تب S7 فاش شد

شاید تعجب‌آور باشد اما شماره مدل SM-G781 نوع گوشی تلفن آمریکا را تعیین می‌کند که قرار است با اتصال ۵G در دو حالت عرضه شود. در همین حال، انتظار می‌رود SM-G870 جهانی هم در تنظیمات ۵G و هم ۴G LTE ارائه شود.

متأسفانه، مشخصات شایعه شده نشان‌ می‌دهند که گلکسی اس ۲۰ لایت ۵G از نرم‌افزار اندروید ۱۰ با سیستم‌عامل One UI 2.5 و حداقل ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در حال حاضر برخوردار خواهد بود. بر اساس مشخصات اس ۱۰ لایت، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که احتمالاً این گوشی را با یک پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در ترکیب با حداقل یک رم ۶ گیگابایتی مشاهده خواهیم کرد، در حالی که نمایشگر ۶٫۲ اینچی از اندازه معمولی اس ۲۰ مسطح‌تر است.

گوشی سامسونگ در واقع در دی‌ماه (ژانویه) به لاس وگاس عرضه خواهد کرد تا در CES 2021 در دید همگان قرار گیرد، و شاید مهم‌تر از آن این باشد که گلکسی نوت ۲۰ لایت (یا نوت ۲۰ FE) نیز در کنار نوت ۲۰ عرضه خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.