• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

گلکسی Z فولد ۲ در رویداد آنپکد ۵ آگوست سامسونگ حضور نخواهد داشت

  • کد خبر : 22691
  • 27 تیر 1399 - 18:46
گلکسی Z فولد ۲ در رویداد آنپکد ۵ آگوست سامسونگ حضور نخواهد داشت

سامسونگ پیش از این به صورت رسمی اعلام کرده بود که در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه (۵ آگوست ۲۰۲۰) میزبان یک رویداد آنپکد خواهد بود و تقریباً بر هیچ کسی پوشیده نیست که این شرکت کره‌ای قصد معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ را در این مراسم دارد. انتظار می‌رود در جریان این رویداد شاهد […]

سامسونگ پیش از این به صورت رسمی اعلام کرده بود که در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه (۵ آگوست ۲۰۲۰) میزبان یک رویداد آنپکد خواهد بود و تقریباً بر هیچ کسی پوشیده نیست که این شرکت کره‌ای قصد معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ را در این مراسم دارد. انتظار می‌رود در جریان این رویداد شاهد معرفی محصولاتی نظیر گلکسی Z فلیپ ۵G، گلکسی تب S7، تب S7 پلاس، گلکسی بادز لایو و گلکسی Z فولد ۲ نیز باشیم.

با این حال، طبق گفته‌های منبعی نام‌آشنا به نام مکس وین‌بچ (Max Weinbach)، گلکسی Z فولد ۲ در رویداد ۵ آگوست این شرکت حضور نخواهد داشت. او بیان کرده که تا ۶۰ درصد مطمئن است که سامسونگ در این مراسم به گلکسی Z فولد ۲ هیچ اشاره‌ای نخواهد کرد و ۱۰۰ درصد نیز مطمئن است که این شرکت اصلاً آن را نمایش نخواهد داد. او حدس می‌زند که Z فولد ۲ در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و احتمالاً در ماه اکتبر ۲۰۲۰ نیز وارد بازار خواهد شد.

[معرفی] فولد ۲ در آنپکد اتفاق نخواهد افتاد.

ــ مکس وین‌بچ (@MaxWinebach) 11 جولای ۲۰۲۰ میلادی

با این حال، هنوز از رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ هیچ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و همه اخبار منتشر شده در خصوص آن، حدس و گمان هستند. انتظار می‌رود سری نوت ۲۰ در قالب سه مدل گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ پلاس و نوت ۲۰ الترا معرفی گردد. برای Z فلیپ ۵G نیز انتظار می‌رود سامسونگ برای این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ (یا ۸۶۵ پلاس) که به فناوری ۵G مجهز است، استفاده کند. گلکسی تب S7 و S7 پلاس نیز احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ (یا ۸۶۵ پلاس)، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، باتری‌های بزرگ (۷٫۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی برای S7 و ۱۰٫۰۹۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز برای S7 پلاس) و دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی عرضه خواهند شد. گلکسی بادز لایو نیز به احتمال زیاد با طراحی جدید و حذف نویز به صورت فعال همراه خواهد بود.

مطالب خواندنی:  سامسونگ در صدر لیست برترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲

همانطور که پیشتر اشاره شد، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۵ مرداد (۵ آگوست) یک رویداد آنپکد با محوریت معرفی جدیدترین محصولات خود برگزار کند. نظر شما در خصوص محصولاتی که در این مراسم معرفی خواهند شد چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ بالاخره از گلکسی Z فولد ۲ رونمایی خواهد کرد یا خیر؟ لطفاً نظر و دیدگاه خود را در این باره از بخش نظرات همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.