• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

گوگل به‌زودی رمزهای پویای ارسال شده را بعد از ۲۴ ساعت حذف می‌کند

  • کد خبر : 26236
  • 08 مهر 1399 - 16:34
گوگل به‌زودی رمزهای پویای ارسال شده را بعد از ۲۴ ساعت حذف می‌کند

مجله زیبایی سبز:هنگامی که شما درحال خرید آنلاین هستید، برای استفاده از کارت خود در مرحله خرید نیازمند رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا هستید. با این رمزها که نهایتا تا ۱۲۰ ثانیه اعتبار دارند می‌توانید خرید آنلاین کرده و از امنیت اطلاعات کارت اعتباری خود اطمینان حاصل کنید، زیرا بعد از مدت زمان […]

مجله زیبایی سبز:هنگامی که شما درحال خرید آنلاین هستید، برای استفاده از کارت خود در مرحله خرید نیازمند رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا هستید. با این رمزها که نهایتا تا ۱۲۰ ثانیه اعتبار دارند می‌توانید خرید آنلاین کرده و از امنیت اطلاعات کارت اعتباری خود اطمینان حاصل کنید، زیرا بعد از مدت زمان مشخص آن رمز دیگر قابل استفاده نبوده و کسی نمی‌تواند از کارت شما سواستفاده کند.

به گزارش مجله زیبایی سبزبه نقل از تکفارس، اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که این رمزها بعد از مدت زمان ۱۲۰ ثانیه دیگر قابل استفاده نیستند اما در گوشی شما ذخیره می‌شوند و در پیام‌رسان خواهند ماند. حالا گوگل قصد دارد در پیام‌رسان خود یعنی گوگل مسنجر قابلیتی را اضافه کند که رمز یک‌بار مصرف بعد از مدتی به‌صورت خودکار از گوشی کاربر حذف شده و باعث به‌هم‌ریختگی فضای پیام‌رسان نشود.

طبق بررسی‌های سایت XDA Developers، گوگل می‌خواهد قابلیتی را اضافه کند که بعد از ۲۴ ساعت، رمز پویا به‌صورت خودکار از پیام‌رسان حذف شود. البته کاربران می‌توانند این قابلیت را فعال و غیرفعال کنند.

مطالب خواندنی:  گوگل پیکسل 6a تاییدیه FCC را دریافت کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.