• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

یاهو انسرس در ۱۴ اردیبهشت برای همیشه بسته خواهد شد

  • کد خبر : 28188
  • 18 فروردین 1400 - 22:53
یاهو انسرس در ۱۴ اردیبهشت برای همیشه بسته خواهد شد

یاهو انسرس یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین پلتفرم‌های آنلاین در زمینه پرسش و پاسخ مجازی در تاریخ اینترنت است. تمام فعالیت این وب سایت در تاریخ سه شنبه ۱۴ اردیبهشت برابر با ۴ مه تعطیل خواهد شد که از برای کاربرانی که برای چندین سال از این سرویس برای رسیدن به پاسخ سوالات خود استفاده […]

یاهو انسرس یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین پلتفرم‌های آنلاین در زمینه پرسش و پاسخ مجازی در تاریخ اینترنت است. تمام فعالیت این وب سایت در تاریخ سه شنبه ۱۴ اردیبهشت برابر با ۴ مه تعطیل خواهد شد که از برای کاربرانی که برای چندین سال از این سرویس برای رسیدن به پاسخ سوالات خود استفاده می‌کردند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،وب سایت یاهو انسرس دقیقاً در همان روزی که فعالیتش متوقف شود، هر نوع جستجوی سرویس‌های جستجوگر و یا وارد کردن یو آر ال را به صفحه اصلی یاهو هدایت می‌کند و بدیهی است که تمام پرونده‌های موجود در این پلتفرم دیگر وجود نخواهند داشت، که کسانی که اطلاعات مهم و قابل توجهی در این پلتفرم دارند، باید هر چه سریع‌تر شروع به گرفتن پشتیبان از اطلاعات خود کنند.

شرکت یاهو توسط تلکام در سال ۲۰۱۷ خریداری شد

از سال ۲۰۰۵، این پلتفرم در واقع اقدامات مثبت زیاد و عمده‌ای را برای همه افرادی که در سراسر دنیا از اینترنت برای یافتن پاسخ به سؤالات مختلف استفاده می‌کردند و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر بودند، انجام داده است. یاهو در حال حاضر بخشی از ورایزون مدیا گروپ است، پس از آنکه این شرکت در سال ۲۰۱۷ با قریب به ۵ میلیارد دلار توسط تلکام خریداری شد.

یاهو در واقع خبر تغییر اساسی زیرمجموعه‌های خود مانند یاهو اسنرس را در بالای صفحه اصلی این وبسایت اعلام کرد. این پیام به طور مستقیم به سوالات مختلف و متداول پیوند می‌یابد، که جزئیات جدول زمانی تعطیلی را اعلام می‌کند، که باعث ناراحتی بسیاری از مردم دنیا است. از ۲۰‌آوریل، این پلتفرم دیگر ارسال سوالات جدید را نمی‌پذیرد، و سوالات متداول به روشی دقیق دلیل این موضوع را توضیح داده است.

مطالب خواندنی:  آخرین سلفی لندر اینسایت روی مریخ ثبت شد

یاهو به طور رسمی به همه کاربران این پلتفرم اعلام کرد که این افراد همچنین باید داده‌های خود را قبل از ۳۰ ژوئن درخواست کنند یا پشتیبان بگیرد، در غیر این صورت قطعاً در آینده قابل دسترسی نخواهند بود و نمی‌توان اقدامی در مورد آن انجام داد. این شرکت تأیید کرد که این اطلاعات ممکن است شامل تمام محتوای تولید شده توسط کاربران، از جمله لیست سوالات اصلی، سوالات فرعی، لیست پاسخ‌های اصلی و پاسخ‌های فرعی و هرگونه تصویر موجود در این پست‌ها است. البته لازم به ذکر است که شما نمی‌توانید محتوای سایر کاربران، سوالات یا سایر مطالب را بارگیری کنید.

اگر به اطلاعات ثبت شده د یاهو اسنرس نیاز دارید، باید در قسمت مربوطه یک درخواست را بصورت فعال ارسال کنید تا یادداشتها و اطلاعات کلی خود را بازیابی کنید.

فعالیت یاهو انسرس با کاهش جدی روبه‌رو شده بود

در مورد اینکه چرا یاهو پلتفرم خود را برای همیشه خاموش کرده است، موارد زیادی دخیل بوده است، از جمله اینکه این پلتفرم در طول سال‌ها واقعاً محبوبیت بسیار کمتری نسبت به قبل داشته است و این شرکت تصمیم گرفت در مورد یاهو انسرس بازنگری‌های خاصی را انجام دهد. منابع مصرف شده توسط یاهو انسرس به محصولات و خدمات دیگر منتقل خواهد شد. یاهو قصد دارد تا تمرکز خود را روی محصولاتی معطوف کند که می‌توانند در مقاصد و مصارف و اهداف مختلف، بهتر به اعضای این شرکت خدمت کنند.

۱۶ سال پیش، شرکت یاهو وب سایت یاهو انسرس را راه‌اندازی کرد، که اساساً به افراد مختلف در سراسر جهان کمک می‌کرد تا با اطمینان با متخصصان این وب سایت تماس بگیرند و یا اطلاعات و دانش خود را به اشتراک بگذارند. در اوایل راه‌اندازی این وب سایت، کاربران زیادی از یاهو انسرس استقبال کردند. میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از یاهو اسنرس استفاده می‌کردند، و یاهو توانسته بود بهترین مکان را در کل اینترنت برای پاسخگویی به سوالات مختلف کاربران در مورد موضوعات مختلف با اطمینان کافی ایجاد کند.

مطالب خواندنی:  محدودیت‌های پنهان دوربین تله‌فوتو در گوشی‌های هوشمند

یاهو در واقع با معرفی یاهو انسرس یک انجمن جهانی اشتراک دانش را ایجاد کرده بود. اگرچه این وب سایت نیز مانند تمام سرویس‌های دیگر موجود در اینترنت با کمبود‌های متعددی مواجه بود، اما به طور کلی عملکرد قابل قبولی داشت. در آخر و امروز، یاهو اطلاع داد که قصد دارد یاهو انسرس را برای همیشه و در سه شنبه ۱۴ اردیبهشت معادل با ۴ مه ۲۰۲۱ تعطیل کند.

در چند سال اخیر، یاهو انسرس تبدیل به مکانی برای پرسیدن سوالات توهین آمیز و بیهوده شده بود

البته باید این موضوع را نیز ذکر کرد که با وجود آنکه یاهو انسرس بخشی مهم از زیرمجموعه‌های خدماتی یاهو بود، اما به دلایل مختلف و در طول سال‌ها به دلیل تغییر در نیاز‌های دقیق اعضای این وب سایت، محبوبیت کمتری پیدا کرده بود.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این وب سایت بیش از آنکه محلی حرفه‌ای و مفید برای کاربران باشد، تبدیل به محلی برای سوالات بی‌فایده و بیهوده تبدیل شده بود، شاید تعطیل شدن یاهو انسرس بهترین تصمیم برای خاتمه دادن به سوالات ضعیف این وب سایت باشد.

صفحه اصلی بسیار زیبای یاهو انسرس تبدیل به محلی برای پرسیدن سوالات بی‌فایده یا حتی توهین آمیز شده بود. سوالاتی مانند اینکه آیا آمریکا می‌تواند ۴ سال بعد از جو بایدن دوام بیاورد؟ آیا هاکی در این تابستان برگزار خواهند شد؟ آیا حمایت از شورشیان اقدام مناسبی اس؟ و همچنین سوال معروف و عجیب که آیا تمام کار‌هایی که استالین یا هیتلر انجام داده است، درست بوده است؟

در هر صورت، با وجود تعطیل شدن یاهو انسرس در چند هفته دیگر، کاربران اینترنت برای رسیدن به پاسخ‌های خود باید به سراغ وب سایت‌های دیگر بروند.

مطالب خواندنی:  موزیلا حدود 60 کارمند را اخراج می کند

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=28188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.