• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از درگاه USB-C استفاده نخواهند کرد

  • کد خبر : 35526
  • 01 اردیبهشت 1401 - 13:56
آیفون 14 پرو و پرو مکس از درگاه USB-C استفاده نخواهند کرد
در حالی که تا عرضه‌ی گوشی‌های سری آیفون 14 زمان زیادی باقی مانده است اما گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچمداران جدید اپل روز به روز در حال افزایش است.

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از درگاه USB-C استفاده نخواهند کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،در حالی که تا عرضه‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ زمان زیادی باقی مانده است اما گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچمداران جدید اپل روز به روز در حال افزایش است. جدیدترین گزارش‌ها نیز به عرضه‌ی سری آیفون ۱۴ بدون درگاه USB-C اشاره داشته‌اند.

گفته می‌شود که اپل در سری آیفون ۱۴ تغییرات بیشتری را نسبت به سری آیفون ۱۳ ایجاد کرده و برای مثال، نمایشگر این گوشی‌ها به جای ناچ از دو حفره‌ی پانچ هول استفاده خواهد کرد. با این وجود به‌نظر می‌رسد که این گوشی‌ها نیز از درگاه USB-C بهره نبرده و اپل کماکان آن‌ها را به همراه درگاه لایتنینگ روانه‌ی بازار می‌کند. این در حالی است که اکثر گوشی‌های اندرویدی از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کنند و کمیسیون اروپا نیز سعی داشته تا اپل را به استفاده از این نوع درگاه‌ها وادار کند.

عدم پشتیبانی گوشی‌های آیفون از درگاه USB-C با توجه به عرضه‌ی مک بوک، آیپد و مک‌های جدید اپل به همراه این درگاه کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. با این وجود گفته می‌شود که اپل در درگاه لایتنینگ گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از فناوری USB 3.0 استفاده کرده که سرعت انتقال داده در آن بیش از ۵ گیگابیت بر ثانیه است. استفاده از دوربین سلفی جدید با پشتیبانی از فناوری فوکوس خودکار و همچنین به‌کارگیری نمایشگر LTPO از دیگر ویژگی‌های احتمالی سری آیفون ۱۴ می‌باشد.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  چگونه شیائومی به بزرگترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند تبدیل شد؟

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.