• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

ارزش تسلا به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید

  • کد خبر : 30686
  • 04 آبان 1400 - 19:47
ارزش تسلا به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید

ارزش تسلا به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید شرکت اجاره خودروی هرتز (Hertz) با هدف برقی‌سازی خودروهای خود، تعداد ۱۰۰ هزار خودروی برقی را از تسلا خریداری کرد. مشتریان می‌توانند از اوایل ماه نوامبر، سواری‌های تسلا مدل ۳ را در بازارهای بزرگ آمریکا و کشورهای اروپایی از این شرکت اجاره کنند. این خبر در […]

ارزش تسلا به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید

شرکت اجاره خودروی هرتز (Hertz) با هدف برقی‌سازی خودروهای خود، تعداد ۱۰۰ هزار خودروی برقی را از تسلا خریداری کرد. مشتریان می‌توانند از اوایل ماه نوامبر، سواری‌های تسلا مدل ۳ را در بازارهای بزرگ آمریکا و کشورهای اروپایی از این شرکت اجاره کنند. این خبر در حالی اعلام شده که شرکت هرتز تنها چند ماه پیش در آستانه‌ی ورشکستگی قرار داشت.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پس از اعلام این خبر، ارزش سهام تسلا به ۹۹۸٫۷۴ میلیارد و دقایقی پس از آن به بالای ۱ تریلیون دلار رسید. در نهایت و پیش از تعطیلی بازار، سهام این شرکت به ۱٫۰۱ تریلیون دلار افزایش یافت. به‌گزارش CNBC، تسلا حالا در جمع چند شرکت تریلیون‌دلاری مانند اپل، آمازون و مایکروسافت قرار دارد.

گزارش خرید خودروهای تسلا ابتدا توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شد که بر اساس آن، این بیشترین تعداد خودروهای برقی خریداری‌شده توسط یک شرکت بوده و سود ۴.۲ میلیارد دلاری را برای تسلا به همراه داشته است. خودروی تسلا مدل ۳ نیز به اولین خودروی برقی جهان تبدیل شد که در صدر لیست ماهانه‌ی خودروهای پرفروش اروپا قرار گرفته است. تسلا در اوایل ماه جاری میلادی نیز اعلام کرده بود که این خودرو از نظر فروش به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

مشتریان شرکت هرتز می‌توانند برای شارژ خودروهای خود از ۳۰۰۰ ایستگاه شارژ تسلا در ایالات متحده و اروپا استفاده کنند. هرتز همچنین وعده داده که چند هزار شارژر بیشتر را به شبکه‌ی شارژرهای موجود اضافه خواهد کرد. این شرکت که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد، پس از شیوع ویروس کرونا در آستانه‌‌ی ورشکستگی قرار گرفت اما با سرمایه‌گذاری ۵٫۹ میلیارد دلاری Knighthead Capital Management و Certares Management از این مسئله جان سالم به در برد.

مطالب خواندنی:  اختلال در اپلیکیشن تسلا باعث محبوس شدن کاربران در داخل خودروهایشان شد

نظر شما در مورد خودروهای برقی تسلا چیست؟ آیا تا چند سال دیگر شاهد حذف خودروهای درون‌سوز از جاده‌ها خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.