• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل گوگل عرضه شد

  • کد خبر : 30587
  • 28 مهر 1400 - 17:27
اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل گوگل عرضه شد

گوگل دیروز در رویداد پاییز خود از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی کرد و حالا نسخه نهای اندروید ۱۲ را برای همه گوشی‌های پیکسل‌ که بعد از پیکسل ۳ معرفی شده‌اند عرضه کرده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اگر شما هم یکی از گوشی‌های پیکسل را دارید می‌توانید با رفتن به […]

گوگل دیروز در رویداد پاییز خود از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی کرد و حالا نسخه نهای اندروید ۱۲ را برای همه گوشی‌های پیکسل‌ که بعد از پیکسل ۳ معرفی شده‌اند عرضه کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اگر شما هم یکی از گوشی‌های پیکسل را دارید می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی خود، آپدیت اندروید ۱۲ را دانلود و نصب کنید. اندروید ۱۲ شامل تغییرات جدیدی می‌شود که از آن جمله می‌توان به ظاهر جدید و تجربه کاربری جدید با ویژگی Material You اشاره کرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/10/Honor-50-finally-hits-first-international-market-with-GMS-400-price-tag11.jpg.webp

در این آپدیت همچنین امکان شخصی‌سازی تم‌ها براساس اکسنت‌های والپیپر فراهم شده است. تنظیمات مربوط به مجوزها نیز بهبود یافته و سایز دکمه هم بزرگتر شده است. آپدیت اندروید ۱۲ حدود ۱.۵ گیگابایت حجم دارد که در مسیر Settings > System > Advanced > System Update قابل‌دسترس خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب خواندنی:  ساخت باتری ربات از الیاف دور ریخته شده!
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.