• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
5

اینستاگرام اکانت کاربرانی که قبلاً هک شده‌اند را بررسی امنیتی می‌کند

  • کد خبر : 29248
  • 23 تیر 1400 - 18:47
اینستاگرام اکانت کاربرانی که قبلاً هک شده‌اند را بررسی امنیتی می‌کند
اینستاگرام امروز یک قابلیت امنیتی جدید برای کاربرانی که قبلاً اکانت‌شان توسط هکرها هک شده است معرفی کرده است.

اینستاگرام امروز یک قابلیت امنیتی جدید برای کاربرانی که قبلاً اکانت‌شان توسط هکرها هک شده است معرفی کرده است. این کاربران در هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود، با پیامی روبه‌رو خواهند شد که از آن‌ها می‌پرسد آیا می‌خواهید یک بررسی امنیتی را شروع کنید. کاربران در صورت شروع آن، چندین مرحله امنیتی را پشت سر خواهند گذاشت که شامل تائید اکانت‌هایی که اطلاعات لاگین شما را به اشتراک گذاشته‌اند، مشاهده فعالیت‌های لاگین شما و آپدیت اطلاعات ریکاوری می‌شود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اینستاگرام همچنین گفته است که قصد دارد تعیین هویت دو مرحله‌ای از طریق واتس اپ را هم به پلتفرم خود اضافه کند. این شرکت می‌گوید که اخیراً تعداد اکانت‌هایی که از طریق ارسال دایرکت به کاربران ادعا کرده‌اند که اینستاگرام هستند و اطلاعات پسورد آن‌ها را از طریق ریست پسورد سرقت کرده‌اند، افزایش یافته است. بد نیست بدانید که اینستاگرام فقط از طریق ایمیل، پیام می‌فرستد و شما می‌توانید اعتبار این ایمیل‌ها را با نگاه کردن به تب “Emails from Instagram” در بخش تنظیمات چک کنید.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/07/instagram-1.jpg

قابلیت جدید امنیتی اینستاگرام در حالی معرفی می‌شود که اخیراً موجی از ایمیل‌های جعلی توسط هکرها به کاربران این شبکه اجتماعی ارسال شده است. این ایمیل‌ها در ابتدا به نظر می‌رسد که واقعاً از طرف اینستاگرام هستند اما در حقیقت ربات‌هایی هستند که تلاش می‌کنند به اطلاعات اکانت‌ها دسترسی پیدا کنند. دریافت تعداد زیادی از این ایمیل‌ها می‌تواند آزاردهنده باشد، هرچند که دریافت آن‌ها به معنی هک شدن اکانت اینستاگرام‌ شما نیست.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.