• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

بتای ۴ اندروید ۱۲ منتشر شد

  • کد خبر : 29658
  • 22 مرداد 1400 - 17:29
بتای ۴ اندروید ۱۲ منتشر شد
گوگل اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را در جریان رویداد I/O در بهار سال جاری منتشر کرد

گوگل اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را در جریان رویداد I/O در بهار سال جاری منتشر کرد و حالا نسخه‌ی چهارم بتای این سیستم‌عامل برای دستگاه‌های پشتیبانی‌شده عرضه شده است. این نسخه از اندروید ۱۲ وارد بخش “ثبات پلتفرم” شده است. در واقع حالا سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به ثبات و پایداری دست پیدا کرده و تاریخ عرضه‌ی آن به‌زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،نسخه‌ی جدید بتای این سیستم‌عامل به‌طور مشخص برای توسعه‌دهندگان اندروید عرضه شده است. حالا با پایداری رابط کاربری اپلیکیشن‌ها، ویژگی‌ها و طرح کلی اندروید، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را با این سیستم‌عامل جدید هماهنگ کنند. در حال حاضر احتمال وجود مشکلات مختلف برای اپلیکیشن‌های اندروید ۱۲ بسیار بالاست چرا که این سیستم‌عامل بزرگ‌ترین بازطراحی در چندین سال اخیر را دریافت کرده است.

رویکرد جدید اندروید ۱۲ در رابطه با بخش‌های امنیتی نیز یکی از دیگر از موانعی است که اپلیکیشن‌هایی که تا به‌ حال به‌روزرسانی نشده‌اند، با آن مواجه هستند. بخش تنظیمات نیز در اندروید ۱۲ منسجم‌تر شده و سیستم زمانی که اپلیکیشن‌ها به کپی/پیست نیاز داشته باشند به شما هشدار می‌دهد. این سیستم‌عامل همچنین به اپلیکیشن‌ها امکان دسترسی به مکان جغرافیایی دقیق و یا حدودی شما را نیز می‌دهد. در حال حاضر برخی از گوشی‌های ایسوس، وان‌پلاس، اوپو، ریلمی، شارپ، زد تی ای و گوشی‌های سری پیکسل ۳ به بالا از این سیست‌م عامل پشتیبانی می‌کنند.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل اندروید ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه ویژگی‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  رویداد معرفی محصولات جدید گوگل ۱۳ مهر برگزار می‌شود

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.