• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

برنامه‌ریزی در اوت‌لوک را به کورتانا بسپارید

  • کد خبر : 17940
  • 08 خرداد 1399 - 21:40
برنامه‌ریزی در اوت‌لوک را به کورتانا بسپارید

مایکروسافت در حال افزودن توانایی‌های جدیدی به قابلیت خواندن ایمیل‌ها (Play My Emails) در اوت‌لوک است. این ویژگی‌های جدید به شما این امکان را می‌دهد که با فرمان‌های صوتی ایمیل‌ها و برنامه‌ریزی‌های روزانه خود را سامان ببخشید. مایکروسافت ویژگی خواندن ایمیل‌ها را در ماه نوامبر به اوت‌لوک اضافه نمود که به دستیار هوشمند مایکروسافت کورتانا […]

مایکروسافت در حال افزودن توانایی‌های جدیدی به قابلیت خواندن ایمیل‌ها (Play My Emails) در اوت‌لوک است. این ویژگی‌های جدید به شما این امکان را می‌دهد که با فرمان‌های صوتی ایمیل‌ها و برنامه‌ریزی‌های روزانه خود را سامان ببخشید. مایکروسافت ویژگی خواندن ایمیل‌ها را در ماه نوامبر به اوت‌لوک اضافه نمود که به دستیار هوشمند مایکروسافت کورتانا اجازه می‌داد ایمیل‌ها را برای کاربران بلند بخواند.

با این قابلیت جدید کورتانا شما را قادر می‌کند که ملاقات با افراد را رد یا بپذیرید و یا حتی یک قرار ملاقات با شخصی بگذارید. به‌علاوه اگر کسی ایمیلی برای شما بفرستد که حاوی اطلاعات مهم یا اطلاعات زمان‌دار باشد کورتانا پیشنهاد می‌دهد که طی ۳۰ دقیقه پیش رو یک قرار ملاقات در تقویم خود مشخص کنید.

کورتانا همچنین به شما این امکان را می‌دهد که نگاهی به برنامه‌ریزی خود انداخته و زمانی را برای یک قرار ملاقات مشخص کنید و همچنین به شما اجازه می‌دهد که ایمیل‌های خود را در لیست وظایف خود قرار دهید.

به‌روزرسانی مربوط به ویژگی یادشده همچنین از مایکروسافت سرفیس ایربادز (Microsaft Surface Earbuds) که به‌تازگی منتشر شده است نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان استفاده از فرمان‌های صوتی اوت‌لوک را می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند ایمیل‌های خود را  با دست کشیدن روی سطح ایربادز بررسی کنند. در آینده نزدیک کورتانا این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا در صورتی که از برنامه‌ریزی خود عقب هستید به‌سرعت به یک قرار ملاقات در اپلیکیشن مایکروسافت تیمز ملحق شوید تا بتوانید کمتر از یک دقیقه مانده به شروع قرار ملاقات و یا در ابتدای آن وارد جلسه شوید.

مطالب خواندنی:  دانشمندان میکروب‌های صدمیلیون ساله عمق زمین را زنده کردند

مایکروسافت ابتدا این ویژگی‌های ذکر شده را برای iOS در دسترس قرار خواهد داد سپس طی هفته‌های پیش رو پلتفرم اندروید نیز پشتیبانی می‌شود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.