• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

یک توسعه‌دهنده موفق به نصب ویندوز ۱۰X برروی مک‌بوک شده است

  • کد خبر : 15322
  • 11 اردیبهشت 1399 - 16:41
یک توسعه‌دهنده موفق به نصب ویندوز ۱۰X برروی مک‌بوک شده است

درست چند روز پیش، مایکروسافت شبیه‌ساز و ابزار ویندوز ۱۰X را برای توسعه دهندگان عرضه کرد تا کار برروی دستگاه‌های دونمایشگره نظیر سرفیس نئو را آغاز کنند. این ابزار همچنین این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا نرم‌افزار و تجربه گوشی‌های دونمایشگره را برای خود تجربه کنند. در حالی که این شبیه‌ساز فقط برای […]

درست چند روز پیش، مایکروسافت شبیه‌ساز و ابزار ویندوز ۱۰X را برای توسعه دهندگان عرضه کرد تا کار برروی دستگاه‌های دونمایشگره نظیر سرفیس نئو را آغاز کنند. این ابزار همچنین این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا نرم‌افزار و تجربه گوشی‌های دونمایشگره را برای خود تجربه کنند.

در حالی که این شبیه‌ساز فقط برای این منظور در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته تا راهی برای امتحان اپلیکیشن‌های خود برروی ویندوز ۱۰X داشته باشند، یک توسعه دهنده از این هم جلوتر رفته و آن را برروی مک‌بوک خود نصب کرده است. کاربر توییتی با نام @imbushuo ویدئویی کوتاه از چگونگی اجرای ویندوز ۱۰X برروی مک‌بوک منتشر کرده است که از این نشانی می‌توانید آن را ببینید.

اگرچه این شبیه‌ساز هنوز به تکامل نرسیده است، اما می‌توانید به ما ایده‌ای از ظاهر نهایی ویندوز ۱۰X در آینده بدهد. علاوه بر این، این نرم‌افزار باعث شده تا مک‌بوک همانند یک گوشی دونمایشگره عمل کند و به کاربر اجازه دهد تا دو برنامه را در کنار هم اجرا کند.

مایکروسافت هنوز هیچ برنامه‌ای مبنی بر عرضه ویندوز ۱۰X برای لپ‌تاپ‌ها ندارد اما اگر ردموندی‌ها زمانی تصمیم به اجرای این ایده بگیرند، به احتمال زیاد، ظاهر نهایی و نحوه اجرای ویندوز ۱۰X برروی لپ‌تاپی رایج با صفحه کلید و ماوس به این شکل خواهد بود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.