• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

تاریخ احتمالی عرضه وان‌پلاس ۸T مشخص شد

  • کد خبر : 26054
  • 30 شهریور 1399 - 17:43
تاریخ احتمالی عرضه وان‌پلاس ۸T مشخص شد

مجله زیبایی سبز:وان‌پلاس قرار است تا نسخه‌ی به‌روز شده‌ای از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۸ را به بازار بیاورد، دستگاهی که با کمی ارتقا در طراحی و ساختار، وان‌پلاس ۸T نام خواهد داشت. به‌تازگی یک خبرچی با نام ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) ادعا کرده است که گوشی موردبحث احتمالاً در تاریخ ۲۳ مهرماه (October 14) عرضه […]

مجله زیبایی سبز:وان‌پلاس قرار است تا نسخه‌ی به‌روز شده‌ای از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۸ را به بازار بیاورد، دستگاهی که با کمی ارتقا در طراحی و ساختار، وان‌پلاس ۸T نام خواهد داشت. به‌تازگی یک خبرچی با نام ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) ادعا کرده است که گوشی موردبحث احتمالاً در تاریخ ۲۳ مهرماه (October 14) عرضه می‌شود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که در پاییز امسال خبری از نسخه پرو (Pro) نخواهد بود. انتظار می‌رود وان‌پلاس ۸T با یک صفحه‌نمایش امولد (AMOLED) 6.55 اینچی و نرخ فریم به‌روز شده ۱۲۰Hz پا به میدان بگذارد. یک حفره پانچ نیز برای دوربین سلفی ۲۳ مگاپیکسلی آن در نظر گرفته شده است. تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در کنار حافظه موقت ۸/۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی نیز از دیگر خصوصیات محتمل این گوشی هستند.

پیکره‌بندی مجموعه دوربین وان‌پلاس ۸T نیز شبیه به وان‌پلاس ۸ خواهد بود، اما وجه تمایز آنها یک لنز ماکرو ۵ مگابایتی  و یک دوربین اضافی ۲ مگابایتی است که به داشتن عمق بهتر کمک خواهد کرد. تمام مجموعه دوربین در یک قاب جدید چهارگوش دور یکدیگر جمع شده‌اند.

گفته می‌شود ظرفیت باتری وان‌پلاس ۸T برابر با ۴۵۰۰mAh است و از یک شارژر ۶۵W با فناوری Warp پشتیبانی می‌کند. در مقام مقایسه باید گفت که شارژر وان‌پلاس ۸ یک شارژر ۳۰W است.

بر اساس شایعات، مراسم رونمایی از گوشی یادشده مانند رویداد معرفی وان‌پلاس نورد (Nord) تنها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. انتظار می‌رود بادز Z (Buds)، ایرفون جدید و مقرون‌به‌صرفه شرکت وان‌پلاس نیز  در کنار ۸T رونمایی شود.

مطالب خواندنی:  ال جی اعلام کرد سیگنال‌های ۶G را با موفقیت ارسال کرده است
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.