• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
1

توییتر آبی با قابلیت های جذاب عرضه شد

  • کد خبر : 31059
  • 21 آبان 1400 - 16:29
توییتر آبی با قابلیت های جذاب عرضه شد

توییتر آبی با قابلیت های جذاب عرضه شد توییتر سرویس پولی توییتر آبی (Twitter Blue) را برای مشترکین خود عرضه کرد. این سرویس قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و هزینه اشتراک آن ۲.۹۹ دلار در ماه خواهد بود. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،یکی از قابلیت‌های این سرویس، […]

توییتر آبی با قابلیت های جذاب عرضه شد

توییتر سرویس پولی توییتر آبی (Twitter Blue) را برای مشترکین خود عرضه کرد. این سرویس قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و هزینه اشتراک آن ۲.۹۹ دلار در ماه خواهد بود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،یکی از قابلیت‌های این سرویس، نمایش خبرها و مقالات بدون هرگونه تبلیغات است. تویبیر این قابلیت را با همکاری خبرگزاری‌هایی مانند واشینگتن‌پست، رویترز، دیلی‌بیست، رولینگ استون، بازفید، اینسایدر و هالیوود ریپورتر ارائه کرده است. شما با کلیک کردن روی لینک این خبرگزاری‌ها خواهید توانست به خبرها و مقالاتِ عاری از تبلیغات دسترسی داشته باشید.

مشترکین توییتر آبی همچنین به قابلیتی به نام Top Articles دسترسی خواهند داشت که پربازدیدترین خبرها در طول ۲۴ ساعت گذشته را به آن‌ها نشان خواهد داد. این قابلیت فقط برای کاربران اندروید و دسکتاپ قابل‌دسترس خواهد بود.

قابلیت بعدی، Undo Tweet است که امکان بازگردانی توییت‌ها را برای مشترکین فراهم خواهد کرد. به این‌ترتیب، اگر شما بعد از انتشار توییتی از آن ناراضی بودید در یک مدت‌زمان مشخصی خواهید توانست انتشار آن را متوقف کنید.

قابلیت دیگر توییتر آبی یک حالت جدید Reader است که خواندن رشته‌تویبت‌های بلند را راحت‌تر خواهد کرد؛ به این‌ترتیب، توییت‌های بلندتر تبدیل به یک صفحه بلند خواهد شد و تجربه‌ای مانند خواندن یک صفحه از کتاب را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

شما همچنین خواهید توانست نوار ناوبری توییتر خود را شخصی‌سازی کنید. در حال حاضر، آیتم‌های این نوار ثابت هستند، اما مشترکین توییتر آبی قادر به حذف یا مرتب کردن این آیتم‌ها به دلخواه خودشان خواهند بود. همچنین امکان اضافه کردن حداکثر ۶ آیتم‌ به این نوار وجود خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  تصویر متحرکی از گلکسی بادز پرو منتشر شد

ضمناً قابلیت بوکمارت هم به‌روزرسانی شده است و امکان ایجاد فولدر در این بخش وجود خواهد داشت به این‌ترتیب، کاربران خواهند توانست برای توییت‌های بوکمارک‌شده خود یک فولدر ایجاد کنند. از طرفی، کاربران آی او اس نسخه پولی توییتر، به تم‌های رنگی و آیکون‌های جدید دسترسی خواهند داشت.

و مورد آخر اینکه، مشترکین توییتر آبی زودتر از سایر کاربران به قابلیت‌های جدید توییتر دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر، قابلیت‌های جدیدی که مشترکین این سرویس می‌توانند آن‌ها را تست کنند قابلیت ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای و گزینه گفتگوهای پین‌شده است.

به نظر می‌رسد توییتر همچنان قصد دارد از پلتفرم خود درآمدزایی داشته باشد و بعید است که قابلیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را برای کاربران عادی ارائه کند.

نظر شما درباره سرویس توییتر آبی چیست؟

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.