• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

رسمی: تلویزیون‌های اوپو در ماه اکتبر عرضه می‌شوند

  • کد خبر : 26140
  • 04 مهر 1399 - 17:03
رسمی: تلویزیون‌های اوپو در ماه اکتبر عرضه می‌شوند

مجله زیبایی سبز:شرکت اوپو جدیدترین سازنده گوشی هوشمندی است که قصد دارد در ماه اکتبر پای به بازار تلویزیون‌های هوشمند بگذارد. به‌تازگی این شرکت در رویداد ODC 2020، به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این خبر را رسماً اعلام و در کنار آن از کالر‌اواس ۱۱ (ColorOS) و نسخه ECG اوپو واچ (Oppo […]

مجله زیبایی سبز:شرکت اوپو جدیدترین سازنده گوشی هوشمندی است که قصد دارد در ماه اکتبر پای به بازار تلویزیون‌های هوشمند بگذارد. به‌تازگی این شرکت در رویداد ODC 2020،

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این خبر را رسماً اعلام و در کنار آن از کالر‌اواس ۱۱ (ColorOS) و نسخه ECG اوپو واچ (Oppo Watch) رونمایی کرد. با این حال، این اولین باری نیست که خبری مبنی بر انتشار تلویزیون‌های هوشمند توسط این شرکت به گوش می‌رسد.

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در کنفرانس OPPO INNO، اوپو از برنامه خود برای ساخت یک اکوسیستم خبر داد و در همان ماه شایعاتی منتشر شد دال بر اینکه شرکت چینی به‌زودی تلویزیون هوشمند خود را عرضه خواهد کرد.

تقریباً شش ماه بعد از اتفاق فوق، یک روز بعد از انتشار سری رینو ۴ (Reno) در چین، اوپو با استفاده از تصویری حاوی سایه‌ای از یک تلویزیون خبر از درراه بود تلویزیون‌های هوشمند خود داد. بعد از آن در اوایل این ماه، تلویزیون اوپو و کنترل آن توانستند به ترتیب تأییدیه‌های ۳C و Bluetooth SIG را دریافت کنند.

با استناد به تأییدیه‌های یادشده، تلویزیون‌های هوشمند اوپو توسط شرکت ژیامن (Xiamen) ساخته خواهند شد، سازنده‌ای که مادر شرکت‌های AOC، انویژن (Envision) و فلیپس تی‌وی (Philips TV) محسوب می‌شود.

تلویزیون‌های مذکور در دو اندازه ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه خواهد شد و هر کدام دارای ۱۰ شماره مدل هستند. کنترل‌های آنها نیز به‌ ترتیب دارای شماره مدل‌های RC-001D و BRC-004A هستند.

در حال حاضر خصوصیات تلویزیون‌های موردبحث در هاله‌ای از ابهام است، اما از آنجایی که اوپو رسماً اعلام کرده که این دستگاه‌ها در ماه اکتبر عرضه می‌شوند، انتظار می‌رود در آینده نزدیک، شرکت چینی اطلاعاتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

مطالب خواندنی:  افشای اطلاعات جدید درباره تغییرات ویندوز ۱۱
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.