• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

تلویزیون هوشمند اوپو در راه است

  • کد خبر : 19472
  • 24 خرداد 1399 - 20:07
تلویزیون هوشمند اوپو در راه است

حدودا از چند ماه پیش شایعه شده بود که شرکت اوپو در حال توسعه یک تلویزیون هوشمند است و اکنون اطلاعات زیادی وجود دارد که این ادعا را ثابت می‌کند. این شرکت در صفحه رسمی ویبو خود، تصویری با اطلاعات خاصی را به مناسبت ۱ سال تلاش تجاری خود در فناوری شبکه ۵G در چین […]

حدودا از چند ماه پیش شایعه شده بود که شرکت اوپو در حال توسعه یک تلویزیون هوشمند است و اکنون اطلاعات زیادی وجود دارد که این ادعا را ثابت می‌کند. این شرکت در صفحه رسمی ویبو خود، تصویری با اطلاعات خاصی را به مناسبت ۱ سال تلاش تجاری خود در فناوری شبکه ۵G در چین منتشر کرد. فکر می‌کردیم که شروع این اتفاق اوایل ماه نوامبر سال گذشته باشد، اما شرکت اوپو ممکن است چیز دیگری را در ذهن داشته باشد و حتی به همین دلیل اختلاف نظر کمی وجود دارد. در انتهای این تصویر نسبتاً طولانی، تصویری از یک تلویزیون در کنار مجموعه‌ای از محصولات تصویری وجود دارد.

شرکت ریلمی نیز اخیراً چند تلویزیون هوشمند را در کشور هند مجهز به Android TV و Google Assistant عرضه کرد. تا قبل از رونمایی از تلویزیون اوپو، محصول مشابه ریلمی تحت چندین تست قرار می‌گیرد. شرکت اوپو روز گذشته مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم واقعی Enco W51 خود را رونمایی کرد. در کنار آن‌ها، مچ‌بند اوپو نیز در کنار بقیه محصولات برای اولین بار رونمایی شد. هر دوی این دستگاه‌ها در تصویر مذکور کنار تلویزیون اوپو نمایش داده شده‌اند، اما تلویزیون هوشمند اوپو هنوز رونمایی نشده است. در همین حال، شرکت نوکیا نیز مانند همه شرکت‌های تولید‌کننده گوشی، دو روز پیش نیز یک تلویزیون هوشمند را عرضه کرد. ظاهرا، شرکت‌های گوشی‌های هوشمند علاوه برا تولید گوشی، به تولید تلویزیون نیز فکر می‌کنند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.